MS Windows
briani 27239
Sikkerhedskopiering xp home?
Fra : Martin

Dato : 15-01-03 15:10

Jeg har bemærket at funktionen sikkerhedskopiering, inde i systemværktøjer,
ikke eksisterer i windows xp home. Ligger programmet kun i prof. versionen
af xp, eller er der en anden løsning?

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-01-03 19:34

Installer backup programmet fra din CD.

Fra : Per S. Christensen

Dato : 15-01-03 19:44

> [...]

>ikke eksisterer i windows xp home. Ligger programmet kun i prof. versionen

Du kan købe Backup My PC for ca 800 kr.
kan købes hos f.eks. www.mjsoftware.dk eller www.ravenholm.dk

Venlig hilsen

Per Sortkær Christensen

Fra : Edmund

Dato : 15-01-03 22:23

Martin wrote:
> Jeg har bemærket at funktionen sikkerhedskopiering, inde i
> systemværktøjer, ikke eksisterer i windows xp home. Ligger programmet
> kun i prof. versionen af xp, eller er der en anden løsning?

Double-click XP CD :\VALUEADD\MSFT\NTBACKUP\NTBACKUP.MSI

--
Mvh Edmund