Spørgsmål vedr. TDC Basis
Fra : Connor

Dato : 15-01-03 18:56

Et spørgsmål der har plaget mig i lang tid med TDC ADSL basis (2 dynamiske
ip adr.)
Hvis jeg vil have mere en 2 pc'er på internettet på een gang kan man købe
adgang til flere ip adr. ved TDC.
Kort og godt. Hvis man sætter en router imellem ADSL modem og switch. Er det
så muligt at undgå dettte.? (Ligesom når man er til LAN party på en
Cybercity forbindelse.)

Fra : Mikkel Clausen

Dato : 15-01-03 19:14

"> Kort og godt. Hvis man sætter en router imellem ADSL modem og switch. Er
det
> så muligt at undgå dettte.? (Ligesom når man er til LAN party på en
> Cybercity forbindelse.)

Ja.

Fra : Connor

Dato : 15-01-03 19:15

Tak ska du ha. Der faldt en sten fra mit hjerte.
Hvis det bliver aktuelt.... Er der nogen bestemte ting man skal være
opmærksom på ved køb af router... Bestemte standarder osv.

M.v.h

Fra : BFC Trekanten

Dato : 15-01-03 19:41

Kig lige lidt tilbage i gruppen og bedøm selv, der er mange meninger og
spørgsmålet
Torben

Fra : Jan Kleis Nielsen

Dato : 15-01-03 19:44

Hvis det er som proaccess hvor du har et skillefilter, og et modem, skal din
router understøtte pppoe.

Eks. Linksys 4ports router til ca. 700kr.

/Jan

Fra : Connor

Dato : 15-01-03 19:45

Åkaj. Takker mange gange.

Fra : BFC Trekanten

Dato : 15-01-03 19:12

> Kort og godt. Hvis man sætter en router imellem ADSL modem og switch. Er
det
> så muligt at undgå dettte.? (Ligesom når man er til LAN party på en
> Cybercity forbindelse.)

Ja, det er lige det man kan, og som flere af os gør...
Torben