Skærme
Fijala 3554
Driver til min Apple skaerm... Hvor!? : ~
Fra : [3390]Martin Blirup

Dato : 15-01-03 17:12

Davs NG!
Jeg har liiige bytted' mig til 1 styks [Apple Multiple Scan 20" Monitor] Hvor kan
man finde driver til disse til, PC. [WinXP eller Win2000]! Jeg har nemli problemer
med og finde Hz i hoejere oploesninger, og hvis nu jeg bare ku proeve mig frem, men
hver gang man smider sin skaerm op i ny oploesning, blir billed sort, og vender Ikke
tilbage efter normale 15. Sekunder. Derfor ville jeg gerne proeve orginal driver,
istedet for Windows' [Standard Monitor 1600x1200 driver]. Hvilke gir Hz valg hel op
til 120Hz i megen hoeje oploesninger og d r lidt irriterende man ska proeve sig frem
hele tiden, og saa rede sagerne med anden skaerm, hvor man kan koere disse
oploesninger.
[Har proeved' med FailSafe, men virker heller ikke. :(] Samtidig kunne forhandler
til omtalte Apple monitor osse vaere go og finde, thi de er maaske indehaver til
nogle driver cd'er..?! :)

Venligst Martin B

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Saelges:
1Stk. VideoSeven N95S-1 19" Monitor [1600x1200@75Hz - 1600x1024@85Hz]
NYPris: 3100Kr. - Cirka 7 maaneder gammel,
og med 3 aars onsite garanti via VideoSeven selvf.
Link til aeldre revision N95S:
http://www.videoseven.com/website/displays/en/produkte/archiv/monitore/n95s/details.
htm
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 15-01-03 19:58

[3390]Martin Blirup wrote:
> [...]
> tilbage efter normale 15. Sekunder. Derfor ville jeg gerne proeve orginal driver,

Det er vist en gamel svend du har fat i der, mit bedste bud er at finde
specs på en Sony 20" et eller andet sted for det er sikkert sådan en der
er indmaden.

Er du sikker på den overhovet kan køre 16*12, måske kunne du få lidt
info i dk.edb.mac

Held og lykke

Bruno