Søges Nokia Data Suite 3.0
Fra : Jan Carlsen

Dato : 09-03-01 17:52

Hej er der nogen som ved hvor man kan finde/købes Nokia Data Suite 3.0.
Svar gerne på E-mail

Jan

Fra : Møgelmose

Dato : 10-03-01 08:40

Hvor bor du?
Vi har det til 51xx og 61xx

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : Morten Thomsen

Dato : 10-03-01 15:52

"Møgelmose" wrote:

> Vi har det til 51xx og 61xx

Øhmmm ja selvfølgelig. Det er de eneste telefoner det passer til...

Mvh
Morten Thomsen
This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...

Fra : Møgelmose

Dato : 10-03-01 18:42

Passer ikke jeg har det også til 3210 hvor man bare patcher programmet!

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.brinck.dk/mobil.htm

Fra : White Wolf

Dato : 10-03-01 19:49

Ja og dog, ved hjælp af et lille program passer det også til 7110

Fra : Sophus Vørsing

Dato : 10-03-01 23:53

"White Wolf" <White_Wolf_DK@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja og dog, ved hjælp af et lille program passer det også til 7110

Det kunne jeg godt tænke mig at høre lidt nærmere om! Har du et link?

Sophus (fjern FJERNMIG ved direkte tilbagesvar)

Fra : Palle

Dato : 11-03-01 09:31

Øhh

Hvor finder man så lige det lille hjælpe proggie

mvh

Palle

7110 ejer

Fra : Master_viking

Dato : 26-11-01 20:10

mec@christiansen.mail.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik Einum

Dato : 11-03-01 01:17

Jan Carlsen <jan_carlsen@mail.danbbs.dk> skrev
> Hej er der nogen som ved hvor man kan finde/

Søk på nettet!
Et tips: http://members.tripod.de/Nokia4you2/nds3.html

> købes Nokia Data Suite 3.0.

I de fleste større mobilforretninger.

> Svar gerne på E-mail

Spør på news -> svar på news!
(Men jeg er snill i dag, og sender deg en Cc!)

///Mvh. EE