Lyddrivere til ASUSA7V333 onboard
Fra : Lars H

Dato : 15-01-03 12:07

Hej NG!

Hvor kan man hente de nyeste opdaterede drivere til dette MB??

Jeg har i flere spil oplevet at lyden hakker, et eksempel er Battlefield1942
hvor lyden hakker meget ved alle videoklippene, og når en bane loades. Det
er ikke så slemt når spillet er i gang, eller så lægger jeg ikke så meget
mærke til det ihf.

Venlig Hilsen
Lars

Fra : heltfin

Dato : 15-01-03 20:21

"Lars H" skrev d. 15-01-03 12:07 dette indlæg :
> [...]
Det
> er ikke så slemt når spillet er i gang, eller så lægger jeg ikke så

Her kan du finde alt til din bundkort Hej

http://www.kandu.dk/

Fra : Simon Walther-Larsen

Dato : 15-01-03 21:56

On Wed, 15 Jan 2003 12:06:38 +0100, Lars H wrote:

> [...]
> er ikke så slemt når spillet er i gang, eller så lægger jeg ikke så meget

Jeg har Windows 2000, og via Windows Update kan jeg hente en nyere
audio-driver end den hos Asus.

--
Simon Walther-Larsen
Haderslev, Sdr. Jylland, Denmark

Fra : Lars H

Dato : 15-01-03 22:36

> Jeg har Windows 2000, og via Windows Update kan jeg hente en nyere
> audio-driver end den hos Asus.
>
> --
> Simon Walther-Larsen
> Haderslev, Sdr. Jylland, Denmark

Jeg bruger Xp men det er da et forsøg værd i hvert fald....

tak for det!!

Venlig Hilsen
Lars