Det er så dejligt....
Fra : Pernille Scharff

Dato : 15-01-03 10:00

....med en lille hunkat i løbetid *grin*

I går kom Jesper hjem med en klodskasse han havde købt, og den synes Polgara
er fantastisk.

"I en lille kasse der gynger, sidder jeg og synger, og håber på en hankat
der kommer forbi..."

Selv om hun ikke er særlig højlydt så kan jeg alligevel godt regne ud at jeg
bliver tosset hvis hun skal fortsætte med løbetider, så jeg har allerede
hentet p-piller til hende - så må hun finde sig i lidt kemi indtil det
bliver aktuelt med en parring

/Pernille (og løbemissen, der ikke forstår hvorfor Choko dog ikke kan GØRE
noget mere end at bide hende i nakken!!!)

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-01-03 10:56

Vianna er også lige begyndt på en løbetid her imorges. Hun har ellers
holdt en pause på nogle mdr pga årstiden, så der har hun ikke været på
p-piller. Hun er ikke så larmende endnu, men det skal nok komme.
Sjovt nok, er det kun Bobo (vores nykastrerede hankat) der er
interesseret i hende, hvorimod Gonzo (vores fertile hankat) bare lod som
ingenting. Så jeg satte hend eind i katteværelset og gik i seng igen.
Men DET ville Gonzo dog ikke finde sig i, så han gik og klagede sig til
den store guldmedalje udenfor Vianna's dør *G* Det var lidt sjovt

Venligst, Louise
Katteri Shuno Zahra
www.shunozahra.dk

Med venlig hilsen
Louise Viborg
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Helle Andersen

Dato : 16-01-03 16:30

"Pernille Scharff" <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in message

> ...med en lille hunkat i løbetid *grin*

Jamen, det er det
Eika er jo lige blevet parret, så 1 down - Lotta, der blev 1
år den 2/1 nægter fortsat at få sin første løbetid - hende
ville jeg ellers gerne have parret - øv.

Men til gengæld har jeg den fornøjelse, at lille Chance på
4 måneder, gik i løbetid i går aftes ! Det virker altså helt
vanvittigt, når man ser sådan en lille killing være i
løbetid....... Til gengæld siger hun (endnu) ikke et kvidder.
Ikke et eneste miau - ingen kurren - ingenting - hun er helt
lydløs.

Det virkede som om, at hun er var en lille smule skræmt
og usikker over sin egen løbetid først, men det er der vel
ikke noget at sige til - hun er vel slet ikke psykisk moden
nok til at have løbetider.

--
Helle
http://kattenet.dk