Blink?
Fra : Poul Svendborg

Dato : 23-12-00 05:16

Jeg vil indsætte blink på et enkelt ord: "Nyt". Ifølge hjælpen i FP2000 skal
jeg højreklikke på ordet, vælge skrifttype og afkrydse blink, hvilket jeg
også har gjort, men der kommer ingen blink. Min server understøtter ikke
FP-ekstensions, er det det der har skylden? og er løsningen at finde en
Java-aplet?

MVH

Poul
www.pss.esenet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 23-12-00 06:47

Sat, 23 Dec 2000 05:15:38 +0100, skrev "Poul Svendborg"
<pss@esenet.dk>:

>Jeg vil indsætte blink på et enkelt ord: "Nyt". Ifølge hjælpen i FP2000 skal
>jeg højreklikke på ordet, vælge skrifttype og afkrydse blink, hvilket jeg
>også har gjort, men der kommer ingen blink.

Virker (heldigvis) kun i Netscape.

Det kan laves med javascript, men de fleste finder det irriterende,
men jeg kan godt poste scriptet.

med venlig hilsen
Knud
--
http://smedeparken.mobilixnet.dk
med hjælp og tips til din hjemmeside -

Fra : ha

Dato : 23-12-00 10:16

> Virker (heldigvis) kun i Netscape.
>
> Det kan laves med javascript, men de fleste finder det irriterende,
> men jeg kan godt poste scriptet.

Det nemmeste vil vel være at lave en lille animeret GIF, det virker i hvert
fald i alle browsere hvis man nu absolut VIL have noget der blinker.

m.v.h.

Henrik Andersen

Fra : Poul Svendborg

Dato : 23-12-00 11:00

Det er åbenbart noget der støder web-etiketten, så jeg lader være med ar
sætte det på min side

Fra : ha

Dato : 23-12-00 15:46

> Det er åbenbart noget der støder web-etiketten, så jeg lader være med ar
> sætte det på min side

Nej nej, sådan var det bestemt ikke ment.
Smag og behag er jo som bekendt forskellig.
For eget vedkommende vil jeg da godt indrømme, at jeg ikke bryder mig
særligt meget om "ting" der bevæger sig på hjemmesider, - fordi det mange
steder er blevet overdrevet. Du har sikkert selv været omkring mange
hjemmesider med (mange) blinkende dingenoter, som efter min mening bortleder
opmærksomheden på det væsentlige, nemlig indholdet.

m.v.h.

Henrik Andersen