test
Fra : V

Dato : 15-01-03 09:37

123456789

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-01-03 13:42

V <skov@mil.dk> skrev:

> 123456789

Brug dog dk.test til det pjat.

--
Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.
Få artiklerne på dit site: http://www.mandezonen.dk/overskrifter.php4

Fra : René

Dato : 20-01-03 16:18

> Brug dog dk.test til det pjat.

Hvis manden eller damen nu ikke ved der er noget der hedder dk.test

René

Fra : Michel Komischke

Dato : 20-01-03 21:21

"René" <rene.k@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis manden eller damen nu ikke ved der er noget der hedder dk.test

Det er almindelig god opdragelse at sætte sig ind i regelsæt og fundatser
mv. når man kommer et nyt sted.

Fra : Nette

Dato : 21-01-03 18:52

"Michel Komischke" wrote in message
> "René" <rene.k@e-box.dk> skrev i en meddelelse

> Det er almindelig god opdragelse at sætte sig ind i regelsæt og fundatser
> mv. når man kommer et nyt sted.

Helt ærlig. Når man er ny, så behøver man overhovedet ikke ane at der findes
specielle regler eller noget det hedder fundatser, der er så vigtige at
gennemgå.
De fleste prøver sig frem, det gjorde jeg også selv, og jeg anede virkelig
ikke dengang, at der sad folk herinde, som levede sig så meget ind i tingene
i nyhedsgrupperne, at de så sort, fordi man prøvede at poste et indlæg, for
at se, hvad der sker.

Jeg tror ikke der er nogen der gør det bevidst for at genere. Og eftersom
det ikke sker 20 gange om dagen, så kan jeg ikke se problemet. Fordi een gør
det, medfører det jo ikke at alle andre nye gør det.

Nette

Fra : 2mas Jensen

Dato : 15-01-03 14:27

Wed, 15 Jan 2003 09:36:46 +0100, skrev "V" <skov@mil.dk> noget i
retning af:

>123456789

Hvis du vil gøre indlægget bare en lille smule relevant for gruppen,
skulle du nok have skrevet:
12345sex789
*GG*
--
2mas Jensen
- So maybe I'm fat, but so is Santa Claus.....

Fra : Jens Bruun

Dato : 15-01-03 15:20

"2mas Jensen" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in
message news:faoa2vc9f9ks97ckgf49c0kh4acjqb70dm@4ax.com
> [...]
> retning af:

> Hvis du vil gøre indlægget bare en lille smule relevant for gruppen,

Av, fandt du selv på den?

--
-Jens B.

Fra : Kilroy

Dato : 15-01-03 16:05

On Wed, 15 Jan 2003 14:26:56 +0100, 2mas Jensen

Og evt. tilføje "ikler" i subjekt ;)