Ormen (Tremors) - Spoiler
Fra : Mia kruse

Dato : 15-01-03 01:35

Jeg var inde og kigge efter en gammel film, nemlig Ormen og da jeg var inde
www.dvdoo.com kunne jeg se at de havde to film. Nemlig Ormen og Ormen 3
?.

Men jeg vidste ikke ligefrem at der var lavet 3 film, troede kun at der var
lavet 2.

Den første møder man disse orme og val og earl bekæmper dem. I den anden
film går det være til og ormene udvikler sig og bliver mere onde end før.
Men hvad sker der så i den 3" filmen ?

Jeg er stensikkert på at der kun var 2, men kan det må passe.

med venlig hilsen

mia

Fra : Dan

Dato : 15-01-03 07:13

> Men hvad sker der så i den 3" filmen ?

3'eren er faktisk bedre end 2'eren i mine øjne - og, en del morsommere
Michael Gross fyrer den igen af som survival-freak, men denne gang er han vendt tilbage til Perfection, hvor ormene igen er dukket op.

Uden at røbe for meget, så udvikler ormene sig igen i denne film, og sløret bliver løftet lidt for, hvor de kommer fra.
Igen er det S.S. Wilsom, der er drivkraften bag filmen, som i de 2 andre film, men instruktøren er Brent Maddock, der var med til at skrive 1'eren.

Er man Tremors-fan (som jeg er) skal man bestemt have denne i sin samling.
Til sommer i år (2003) begynder optagelserne til "Tremors 4", og forventes klar inden årets udgang.

Så, må vi bare håbe, at de også får taget sig sammen, til også at udgive TV-serien, bygget over filmene, på DVD.

mvh.,
Dan

Fra : P N

Dato : 15-01-03 07:23

On Wed, 15 Jan 2003 01:34:40 +0100, "Mia kruse"
<miablomst98@hotmail.com> wrote:

> [...]
>?.
>
>Men jeg vidste ikke ligefrem at der var lavet 3 film, troede kun at der var

Hejsa

Der findes skam 3 film i Tremors serien og bare for yderligere
at shokere dig, så er det også en TV serie samt at der
skulle der komme en film nr 4 i år.
Tremors 3 http://us.imdb.com/Title?0259685
TV serie http://us.imdb.com/Title?0327375
Tremors 4 http://us.imdb.com/Title?0334541

Fra : Jeppe Møller

Dato : 15-01-03 10:18

Ormen er stort- og hvis man vil have det større er Ormen 3 også et syn værd.

Og Michael Gross (aka- 'Daddy O' i Blomsterbørns Børn) har overtaget
hovedrollen og er som i de foregående film den sindsopløftende gunmaniac.

mvh
/JeppeM

Fra : Peter Rønnqvist

Dato : 21-01-03 17:55

Gir jer alle ret..... Tremors filmene er helt igennem et MUST! Er selv helt
vild med dem. Har desværre ikke set 3'eren. To'eren nsynes jeg klart er den
bedste. Bare scenen i trucken hvor Gross med "small arms fire" tager en del
af dem ned holder 110%

/Peter

Fra : Dan

Dato : 21-01-03 20:06

> [...]
> bedste. Bare scenen i trucken hvor Gross med "small arms fire" tager en del

Ja, jeg synes nu stadig at "kælder-scenen" i 1'eren slår dem alle - måske kun lige overgået af TMG-scenen i "Aliens".
Tremors-filmene er bare CULT!

mvh.,
Dan