MS Windows
briani 27239
Windows Media player
Fra : goofy

Dato : 14-01-03 23:15

Hej NG

Håber jeg er i den rigtige gruppe.
Jeg har opdateret til WMP 9 serie, og ifgl. instruktionen skulle "
Restore" være aktiv.
Dette var den også hos mig men WMP vil ikke afspille WMV filer, selvom
jeg har afkrydset ud for filnavnet.
Har prøvet at geninstallere uden held.

Er der nogen der ved hvad jeg har gjort forkert?

Kan nogen evt. nævne mig en anden afspiller der kan afspille disse
filer.

Jeg skal bruge en sådan da jeg pusler med at lave fil med Windows Movie
Maker og den laver disse filer.

Med venlig hilsen

Steen Vinbæk

Fra : Edmund

Dato : 14-01-03 23:58

goofy wrote:
> [...]
> Restore" være aktiv.
> Dette var den også hos mig men WMP vil ikke afspille WMV filer, selvom

Åbner WMP ikke når du klikker på wmv filen
Er det en wmv 8 fil
http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/format/codecdownload.aspx

Hvilken Windows bruger du

Hvad er det for en WMV, send evt. en stump til mig så jeg kan teste den

--
Mvh Edmund

Fra : goofy

Dato : 15-01-03 15:11

Hej Edmund
> Hvilken Windows bruger du
XP home.dk
Det er en film der er dannet med Windows Movie Maker ( en jeg selv har
lavet )
Den afspiller kun lyden ingen billed

Steen

Fra : Henning

Dato : 16-01-03 21:28

"goofy" <nospam@oncable.dk> skrev i en meddelelse news:3e256bf1$0$202$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Det er en film der er dannet med Windows Movie Maker ( en jeg selv har lavet )
> Den afspiller kun lyden ingen billed

Aha, det er vist ikke WMP der har skylden.

Movie Maker kan ikke finde ud af at importere alle formater, fex døjer jeg med MPEG2.

Det er lidt mærkeligt, for WMP og WMM kan fint (her) afspille MPEG2 kilden, men WMM vil ikke bearbejde billedet.

--
Who, what, where: http://move.to/henning