R520m Sync. sw. Hvor findes det?
Fra : ffl@email.dk

Dato : 14-01-03 21:50

Ved du, hvor på nettet, man kan downloade software til sync. mellem en R520m
og Outlook?

Mvh
Frank

Fra : KGB

Dato : 18-01-03 21:57

<ffl@email.dk> skrev i en meddelelse news:b01t7b$1mb0$1@news.cybercity.dk...
> Ved du, hvor på nettet, man kan downloade software til sync. mellem en
R520m
> og Outlook?

Øh, tja, det gør jeg. Hos sonyericsson.com kan man finde masser af software.
Bare vælg telefontypen og du burde være kørende med det meste software.

Jeg har haft masser af ting til at virke med min R520, dog ikke sync'en som
kan downloades. Der har jeg kun fået den originale til at virke.
Jeg har forsøgt at installere opgraderinger til originalen, men den vil ikke
godtage dem af mystiske grunde ?!? Den beder mig indsætte cd'en (ja, den er
original) og vil derefter ikke opgradere. Men det er et stykke tid siden jeg
har prøvet, så prøv selv.

--
Regards, yours truly madly

(-: KGB