Skærme
Fijala 3554
Er min skærm helt død?
Fra : Devast8or

Dato : 14-01-03 21:55

Hej med jer,

Jeg tror min skærm er død, men vil gerne lige høre om I ved om man kan gøre
noget ved den.

Det drejer sig om en 17" Hitachi skærm, model CM643ET. Den 2-3 år gammel.
Når man tænder for den er der helt sort skærm, og den lille lysdiode der
normalt er grøn når skærmen og computeren er tændt, og gul når der er strøm
til skærmen men computeren ikke er tændt, kan nu kun finde ud af være rød
(lige bortset fra når man tænder skærmen, så lyser den grønt et halvt
sekund, for så at blive rød). OSD virker heller ikke. Den har ikke på noget
tidspunkt virket som om den var ved at stå af, og jeg har ikke kørt meget
høje opløsninger på den, som jeg har læst kan skade den. Faktisk har jeg
bist aldrig haft den over 128x768, og den skulle kunne klare 1600x1200.

Er der noget at gøre eller skal jeg begynde at se mig om efter en ny skærm?

TIA

Devast8or