IPCop udnyttelse af HWen?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 14-01-03 21:07

hej, hvor god er IPCoppen til at udnytte RAMmen ?
jeg har PT 32MB i, og kan se at der størstedelen af tiden er 0-2KiloB fri
så enten sutter den godt, eller også vil det kører bedre med mere RAM..

kan se at der er oprettet en 16MB swapfil, samt ca 30MB buffers / cache

IPCoppen bestemer (som jeg ser det) selv hvordan HDen skal udnyttes
jeg har smidt en ca 500MB i æsken
og IPCoppen melder følgende: (lige nu)
Filesystem Size Used Avail Use% Mounted on
/dev/harddisk4 386M 89M 277M 25% /
/dev/harddisk1 5.2M 1.9M 3.1M 38% /boot
/dev/harddisk3 98M 8.1M 85M 9% /var/log

jeg har sat den til at kører transparant proxy, med standart filteret
max 200MB

hvad er der blevet af / hvorfor der der ikke noget /dev/harddisk2 ?
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residernde i Nyborg