cs sigte
Fra : anders larsen

Dato : 14-01-03 20:45

Hej
En venstrehåndet ven, har sat min Cs til at man holder våbnet i venstre
hånd, men jeg er højrehåndet, hvordan er det nu jeg får det tilbage.
AARGGGG!!!
hilsen
Anders
på forhånd tak

Fra : Martin K

Dato : 14-01-03 20:49

anders larsen wrote:
> En venstrehåndet ven, har sat min Cs til at man holder våbnet i
> venstre hånd, men jeg er højrehåndet, hvordan er det nu jeg får det
> tilbage. AARGGGG!!!

Jeg har ikke spillet CS i et år, men hvad med at spørge din ved (hvis han
stadig er din ven efter dette)?

--
Martin K

Fra : anders larsen

Dato : 14-01-03 20:52

Desværre han blev skudt i sidste spil

Fra : Martin K

Dato : 14-01-03 21:08

anders larsen wrote:
> Desværre han blev skudt i sidste spil

Hehe... godt svar igen!

--
Martin K

Fra : bassenborg

Dato : 14-01-03 23:26

"anders larsen" skrev d. 14-01-03 20:45 dette indlæg :
> [...]
> Anders
> på forhånd tak
>
> Du åbner spillet, trykker på "play cs", "customize", "Advanced", og på
2. nederste linie, kan du skifte mellem højre og venstre hånd.

http://www.kandu.dk/

Fra : Uther

Dato : 15-01-03 13:43

Bare skriv:

lefthand 0

i konsollen

se evt. http://www.counter-strike.net/manual.html

Uther

Fra : Leguan Drengen

Dato : 15-01-03 16:14

Gå ind i CS, ind i coltrol, så øverst står der Fx. team say:, så står der
også Activate in-game GUL. Den får du til at være et bogstav Fx. H, så når
du spiller kligger du på H. så kommer der et sort og orange vindue frem, der
står Help et sted, klik på den. Så står der hvist: Right handet, eller Left
handet. Klik på den du vil have . Det skulle være løsningen,

Hilen Leguan drengen .

Fra : anders larsen

Dato : 15-01-03 21:09

Takker