MS Windows
briani 27239
IE 5.0 eller 5.5 til Windows 95
Fra : Michael_Sørensen

Dato : 14-01-03 19:43

Jeg sidder her med en W95 computer (Compaq meget lille) m. 8MB Ram i. Den
kører med IE 4.0
Pigen som har den, ønsker at logge på hendes PCBank. Men PCBank kræver IE
5.0 eller derover.
Hvor kan jeg hente IE 5.0 i en fuld version?
Jeg regner med at hente filen ind på min computer og brænde den ud på en CD.
Hendes computer har ikke netkort, så jeg direkte kunne komme på internettet.
mvh MIC

---

Fra : scn

Dato : 14-01-03 20:36

Michael_Sørensen wrote:
> [...]
> kræver IE
> 5.0 eller derover.
> Hvor kan jeg hente IE 5.0 i en fuld version?

prøv her:
http://browsers.evolt.org/index.cfm/dir/ie/32bit/

der er lige fra IE1.0 til IE6.0

mvh Soeren

Fra : Pico

Dato : 14-01-03 22:04

scn wrote:
> [...]

Eller gå på bibioloteket og lån nogle ældre PC blade. Der er næsten altid EI
på forsiderommen.
Pico

Fra : Karsten Strøm

Dato : 14-01-03 23:34

"Pico" <Pico@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Hvad med den her side http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

---

Fra : Madsen

Dato : 15-01-03 03:16

Karsten Strøm skrev:

> Hvad med den her side http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

Det var dog en herlig side at diske op med. Tak for den. Det går
med fuld skrue kan jeg se. (Stod netop og manglede IE 5.5 i en dansk
udgave. :)

Madsen.

Fra : Karsten Strøm

Dato : 15-01-03 06:37

> Det var dog en herlig side at diske op med. Tak for den. Det går
> med fuld skrue kan jeg se. (Stod netop og manglede IE 5.5 i en dansk
> udgave. :)

Det er dejlig, at jeg kan hjælpe.
nu hvor jeg selv har fået en del hjælp her igennem de danske ng´er

---

Fra : Nielsen

Dato : 15-01-03 22:47

"Michael_Sørensen" <nomail@spam.dk> wrote

> [...]
> Hendes computer har ikke netkort, så jeg direkte kunne komme på internettet.

Hej Michael

Ved godt at det er OT, men det er altså ikke særlig smart at køre netbank med IE 5.0, som heller ikke har 128bit kryptering.
Desuden kan PC'en sikkert ikke "trække" et antivirusprogarm !

Det lyder måske lidt hårdt, men så er man altså selv skyld i hvis det går galt.

Mvh
Morten

Fra : Michael_Sørensen

Dato : 16-01-03 17:46

> Ved godt at det er OT, men det er altså ikke særlig smart at køre
> netbank med IE 5.0, som heller ikke har 128bit kryptering. Desuden
> kan PC'en sikkert ikke "trække" et antivirusprogarm !

Tak for din bekymring. Men jeg blev selv overrasket. Maskinen har 32 MB Ram.
Den har fået AVG virusprogram og IE5. Bankprogrammet kører nu.
Så tak til alle dem med de gode links.
mvh MIC

> Det lyder måske lidt hårdt, men så er man altså selv skyld i hvis det
> går galt.
>
> Mvh
> Morten

---