Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billed-viser som i WinXP ?
Fra : Michael Petersen

Dato : 14-01-03 18:56

Hejsa.

Jeg som ellers var helt vild med WinXP, er jeg blevet nødsaget til at
installere Win2000 midlertidigt, da jeg mangler enormt mange drivere, som
jeg vil få tilsendt om et månedstid.

Anyway, jeg tager mange billeder med mit digitalkamera, og når jeg skal
navngive dem, er WinXP genial, da jeg kan se miniature af billederne.
Det kan jeg dog også i Win2000, men den er enorm langsom til at vise
billederne, min PC er en AMD Athlon 2000+ med 512 RAM.

Findes der et program til Win2000, der gør at det er ligesom i WinXP, eller
der findes måske noget bedre ???

Med venlig hilsen,
Michael Petersen.

Fra : Sparre