Signs. DTS eller ej?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 14-01-03 18:09

Bliver Signs R2 med DTS eller ej? Axelmusic.dk skriver DTS. Dvdoo.dk siger
DD5.1

Mvh Martin Sjøtrand

PS. Er det mig, eller virker dvdoo som om den er gået mere eller mindre i
stå. Jeg ville lige kigge under kommende film, for at tjekke hvornår The
Bourne Identity kom, men der stod kun 11 kommende film på listen?

Fra : HKJ

Dato : 14-01-03 18:50

"Martin Sjøstrand" <martinsjoestrand@hotmail.com> wrote in message
> PS. Er det mig, eller virker dvdoo som om den er gået mere eller mindre i
> stå. Jeg ville lige kigge under kommende film, for at tjekke hvornår The
> Bourne Identity kom, men der stod kun 11 kommende film på listen?

De er ihverfald ikke altid lige pålidelige.
Jeg har en film i order i en måned, ifølge deres hjemmeside er den på lager
med 1-2 dages levering, og har været det siden jeg afgav orderen. Ved
forespørgsel på email (der svarer de samme dag), siger de at de snart får
den, men de har ikke ændret hjemmesiden.

Så noger er der galt med deres hjemmeside opdatering.

Fra : Mads Holmsgaard Erik~

Dato : 14-01-03 19:28

> [...]
> forespørgsel på email (der svarer de samme dag), siger de at de snart får
> den, men de har ikke ændret hjemmesiden.

Jeg bestilte en film i oktober, den har jeg stadig ikke fået, selvom jeg har
forespurgt et par gange.
Før jul bestilte jeg også Amadeus Director's Cut, den skulle komme den
tredje. Dette er endnu ikke sket. Elendig service, imho - og det til trods
for at de plejer at være gode.

> Så noger er der galt med deres hjemmeside opdatering.

Jeps!

Fra : KM

Dato : 15-01-03 14:03

Der står DD 5.1 og DTS 5.1 på det cover vi modtog fra Buena Vista Danmark
http://www.dvdtown.dk/dvdspec.asp?barcode=BV-10916814

km