MS Windows
briani 27239
Kan jeg fjerne?
Fra : Jane

Dato : 14-01-03 17:35

Kan jeg fjerne alle de mapper med mærkelige navne som f.eks "gluzw5mj#
o.s.v. som ligger i mappen "Content.IE5" under "temporary internet files"?

Hvis ja, hvad så med den ene skjulte fil som ligger i alle mapperne med
mærkelige navne? Hvor kommer den skjulte fil fra?

Jeg har nu 16 af omtalte mapper, og jeg syntes der kommer flere og flere
som tiden går, hvorfor?

Der ligger også en masse undermapper i mappen "Temp" hvor hver mappe kun
indeholder 1 fil-altså efter oprydning-og hvoraf de fleste er på 0 KB, kan
jeg fjerne de mapper, da der nu er over 20?

Filerne i omtalte mapper har jeg fjernet, men jeg ved ikke om jeg tør
fjerne mapperne. Håber der er en som vil svare mig.
Venlig hilsen
Jane

Fra : Henning

Dato : 14-01-03 18:08

On 14 Jan 2003 16:35:27 GMT, Jane <nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com>
wrote:

>Kan jeg fjerne alle de mapper med mærkelige navne som f.eks "gluzw5mj#
>o.s.v. som ligger i mappen "Content.IE5" under "temporary internet files"?

Gå i stedet via din Internet Explorer. Funktioner -
Internetindstillinger - Slet cookies, Slet filer.

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Mose

Dato : 14-01-03 18:23

Brug "Diskoprydning" den klarer ærterne ... Denne computer - højreklik på
drev og vælg egenskaber - her har du en knap der hedder Diskoprydning

Mose

Fra : Jane

Dato : 14-01-03 20:09

"Mose" <Igam@sol.dk> wrote in

Ja, det har jeg gjort, men det fjerner jo ikke det hele, og slet ikke
mapperne som der bliver flere og flere af, og hvad er det for en skjult
fil/bruges til, navnet på den skjulte fil, som går igen i alle
mapperne er"desktop.ini"?

Fra : Neo.dk

Dato : 14-01-03 20:42

> Ja, det har jeg gjort, men det fjerner jo ikke det hele, og slet ikke
> mapperne som der bliver flere og flere af.

Gør som Henning foreslår - det virker med garanti !

- Neo

Fra : Rudi Stegen

Dato : 14-01-03 20:49

Hej Neo.dk, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> Gør som Henning foreslår - det virker med garanti !

Husk lige at sætte flueben i boksen (den der kommer op, når man vælger
"Slet filer") med "Slet alt offline indhold". Ellers slettes folderne
ikke.

--
Hygge fra Århus - Rudi

Fra : Jane

Dato : 14-01-03 22:29

Rudi Stegen <rudis_spamfilter.001@stegen.dk> wrote in

> Husk lige at sætte flueben i boksen (den der kommer op, når man vælger
> "Slet filer") med "Slet alt offline indhold". Ellers slettes folderne
> ikke.

Flueben-nååå ja, det var lige det der manglede, tak tak :)
MVH
Jane