T65
Fra : esk 721

Dato : 14-01-03 17:22

Jeg har investeret i en ericsson t65, og vil gerne have et datakabel, men
det er ikke bare at købe sådan en fætter for os newbies. Der er 2-3 modeller
at vælge imellem, og en ret stor prisforskel. Mit spørgsmål til grp.: Jeg er
stødt på rs232 /drs-11 og rs232 /drs10 og et usb vistnok drs10. priserne
varierer fra 150 til 499 for en pakke der hedder fonesuite, men jeg regner
med at software ligger på ericssons www som freeware?

Hvad er forskellen på de forskellige kabler??
På forhånd tak
Den forvirrede

Ole

Fra : Søren Blom

Dato : 14-01-03 19:41

"esk 721" <esk721@mail.tele.dk> skrev

> Hvad er forskellen på de forskellige kabler??

Hvad de forskellige kabler kan og ikke kan, ved jeg ikke rigtig. Til gengæld
kan jeg fortælle dig, at hos www.thansen.dk købe jeg vare nr. 2154840 som er
et USB Datakabel du kan bruge til at opdatere adressebog, skrive smser på
computeren, redigere billeder og ringetoner med, plus at det fungere som
lader. Der følger software med kablet, ellers kan du finde hvad du skal
bruge på www.sonyericsson.com

--
Søren Blom
soren@blom.dk