Software til SonyEricsson 68 i
Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 14-01-03 16:49

Hej

Nu håber jeg det er den rigtige gruppe at spørge i - ellers må i FUTte mig
et andet sted hen...

Min bror er på ferie i Singapore og overvejer at købe en SonyEricsson 68 i
med hjem. Men inden vil han sikre sig, at det er muligt at få lagt dansk
software ind i den når han kommer retur til Danmark.

Kan det lade sig gøre, hvordan og hvor og hvad koster det evt?

Kåre

Fra : Søren Blom

Dato : 14-01-03 19:43

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> skrev

> Kan det lade sig gøre, hvordan og hvor og hvad koster det evt?

Prøv at ring / skriv til
http://www.teleservice.com/page.php?page=6975&menu=366 de kan nok svare dig.

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : L@rs K

Dato : 14-01-03 20:31

"Kåre Weng Madsen" <kwma00@NOSPAMhum.auc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> software ind i den når han kommer retur til Danmark.
>
> Kan det lade sig gøre, hvordan og hvor og hvad koster det evt?

En SonyEricsson 68 i Singapore hedder en "SonyEricsson T68ie" med Kinesisk
(simpelt og tradiosionelt) sprog i !!
Jeg er ikke sikker på at den kan opgraderes til en europæisk SonyEricsson
T68i.

Prøv at tjekke i alt.cellular.ericsson

Eller ring til et af disse service centre :
Teleservice København A/S
Rugvænget 19 G
2630 Taastrup
Tlf : 43 59 90 00
Teleservice Next To You
Banegårdspladsen
1570 København V
Tlf : 33 93 82 11
Teleservice Odense ApS
Klokkestøbervej 7
5230 Odense M
Tlf : 66 61 24 44
Teleservice Aalborg
Skelagervej 375 G
9000 Aalborg
Tlf : 96 34 65 44
Teleservice Århus
Egsagervej 16. 1 sal
8230 Åbyhøj
Tlf : 86 75 66 66
Teleservice Esbjerg
Sallingsundvej 4
6715 Esbjerg
Tlf : 79 14 45 44

Fra : Kåre Weng Madsen

Dato : 14-01-03 20:39

"L@rs K" skrev i en meddelelse

> [...]
> (simpelt og tradiosionelt) sprog i !!
> Jeg er ikke sikker på at den kan opgraderes til en europæisk SonyEricsson

Af en eller anden grund har jeg ikke adgang til den nyhedsgruppe.

Men er det ulovligt at gøre eller er det tilladt at indføre telefoner fra
udlandet og opgradere til dansk software?

Kåre

Fra : ct

Dato : 15-01-03 02:11

> Men er det ulovligt at gøre eller er det tilladt at indføre telefoner fra
> udlandet og opgradere til dansk software?

lovligt? det er vel din telefon?

Fra : Fischer

Dato : 15-01-03 06:20

> lovligt? det er vel din telefon?

Ja, men er det også din software du putter i?

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : L@rs K

Dato : 15-01-03 15:42

> Men er det ulovligt at gøre eller er det tilladt at indføre telefoner fra
> udlandet og opgradere til dansk software?
>
> Kåre

Der er selvfølgeligt ikke noget galt med at opgradere telefonen, men husk
lige din kvittering, hvis det skal på SonyEricsson's garanti

Og så husker din bror jo selvfølgeligt også at fortælle den venlige tolder
ude i lufthavnen, om den billige telefon han har købt med hjem fra
udlandet.......... NOT !!

L@rs