Skærme
Fijala 3554
19 tommer skærm
Fra : Kristian

Dato : 14-01-03 16:24

jeg har set på en proview skærm der kan køre med 1600*1200 i 76 hertz findes
der ikke nogle skærme til under 3000 der kan køre i højere hertz i
1600*1200.

Jeg vil også gerne undgå at få en skærm hvor der går to vandrette streger
hen over skærmen, så hvilke skal jeg ikke vælge. ved at nogle ibm har det

Fra : Henning

Dato : 14-01-03 18:06

>Jeg vil også gerne undgå at få en skærm hvor der går to vandrette streger
>hen over skærmen, så hvilke skal jeg ikke vælge. ved at nogle ibm har det

Alle Trinitron-rørs skærme har disse streger. Synd du ikke kan leve
med dem, Trinitron-røret er langt at foretrække!

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Joe Sandøe

Dato : 14-01-03 23:15

"Kristian" <Falk-Petersen@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
> hen over skærmen, så hvilke skal jeg ikke vælge. ved at nogle ibm har det

He he for under 3000 kr. kan du nok heller ikke få en "19" tommer Trinitron
eller Diamondtron skærm fra ny. Fede skærme for dem, der hurtigt glemmer
stregerne

På edbpriser står der også tit max opløsning, og dette kan give et hint om
refresh raten i 1600x1200
Pt. kunne jeg da finde : Hyundai ImageQuest Q910S og Phillips Business
109B20 der lever op til dine krag, og der er sikkert flere.

VH Joe