Jeg søger et navn på en sang!
Fra : Mathias Wever Larsen

Dato : 09-03-01 15:08

Hej Gruppe!

Jeg søger navnet på en et nummer og gruppens navn ville jeg også gerne have,
og hvis i ved om den er på en CD Singel ol.

Musik videoen blev vist på TV Danmark kl. 22:50 Onsdag d. 7 Marts.

Det er en kvinde der går ind i en skøjte hal! Musikken er også "cool" og er
med bla. Guitar og trommer! Det er også en kvinde der synger, måske den
samme!!

I Omkvædet er der forskælige tekst bla. "Dream the flasher and the flame"
og "Betrin the plasier and pain"

Håber i kan hjælper!!

--

Hilsen
Mathias Larsen

[ mathias@wever.dk ]
WEVER.DK

Fra : John Fogde

Dato : 09-03-01 20:44

Der er ikke meget at gå efter her, men Kelis har da en video, hvor
folk bryder ind i en rulleskøjtehal. Kan det være den?

John