Bond Galla-premiere Imperial torsdag
Fra : Morten Steen

Dato : 14-01-03 14:30

Nå, jeg var ikke en af de heldige...
Er der nogen herinde der fik fat i billetter til gallaen på torsdag? I så
fald : hvilken række?!
Jeg er sgu lidt nysgerrig efter at høre om de kun havde billetter til de
første 3 rækker, eller om der var kvalitetspladser at få.

Morten

Fra : Bo Pfänner

Dato : 14-01-03 15:13

Hej Morten

Beklager at du ikke fik en billet, jeg var heldig nok til få 2 stk, som er
på 22 rækker plads 44 og 46.

- Bo

Fra : Rune Zedeler

Dato : 15-01-03 01:56

Morten Steen wrote:

> Er der nogen herinde der fik fat i billetter til gallaen på torsdag?

Jeg skal desværre til eksamen samme dag, så jeg ville ikke kunne nå til
kbh - men jeg skal da se den i Århus
Hvilken taktik har de egentlig kørt mht invitation til gallapremieren i
Imperial - jo højere VIP-status jo før blev man inviteret - eller har de
bare inviteret alle samtidig? (Jeg blev inviteret 9/1)

-Rune

Fra : Martin Andersen

Dato : 15-01-03 17:42

Fik 2 billetter til 1. række.
Modtog invitationen 13/01.

Ham jeg skulle derind med har meldt fra så nu står jeg med en billet i
overskud..............

Fra : Zeki

Dato : 15-01-03 17:56

> Er der nogen herinde der fik fat i billetter til gallaen på torsdag? I så
> fald : hvilken række?!

2 stks her til anden række midt for. Lidt ærgeligt at jeg allerede har set
filmen tre gange!

Zeki