Netto og Imac/g4
Fra : Finn Poulsen

Dato : 14-01-03 14:01

Hej
Er der nogle der ved om det Video/DVD-til-TV adaptersæt, som Netto har
på tilbud i denne uge , kan bruges på en Imac G4/800 med henblik på
overførsel af video til mit TV.

vh
Finn

Fra : Ben Knudsen

Dato : 14-01-03 14:34

finnpoulsen@cool.dk writes:
>Er der nogle der ved om det Video/DVD-til-TV adaptersæt, som Netto har
>på tilbud i denne uge , kan bruges på en Imac G4/800 med henblik på
>overførsel af video til mit TV.

Det kan det ikke. Du har ikke nogen video-udgang, kun en VGA-udgang.
Sættet kan uden videre bruges på powerbooks, og vel også på iBooks, hvis
man har det lille adapterkabel fra Apple.
Men du får i øvrigt et udmærket 10-meter langt audiokabel til prisen - med
den rigtige adapter, så du kan smide iMac'ens lyd til stereoanlægget.

Ben

Fra : Henrik Lindskou

Dato : 14-01-03 23:15

Finn Poulsen wrote:
> [...]
> Er der nogle der ved om det Video/DVD-til-TV adaptersæt, som Netto har
> på tilbud i denne uge , kan bruges på en Imac G4/800 med henblik på

Prøv at se dette produkt fra Trust: 1620W WIRELESS TELEVIEWER

http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/product.htm%3Fartnr%3D12953

--

Mvh.

Henrik Lindskou

Fra : Finn Poulsen

Dato : 15-01-03 09:43

> Prøv at se dette produkt fra Trust: 1620W WIRELESS TELEVIEWER
>
> http://www.trust.com/home/default.htm?viewpage=products/
product.htm%3Fartnr%3D12953

Ser godt smart ud !-Men lidt et overkill. Jeg skal bare bruge det til at
se en DVD film i ny og næ. Hvordan får jeg fixet det på den billigste
måde ?
vh

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 15-01-03 17:20

Finn Poulsen <finnpoulsen@cool.dk> wrote:

> Ser godt smart ud !-Men lidt et overkill. Jeg skal bare bruge det til at
> se en DVD film i ny og næ. Hvordan får jeg fixet det på den billigste
> måde ?

Du kan evt. se efter deres lidt ældre versioner - de er lidt billigere
og kan fås endnu billigere hvis man er heldig at falde over en brugt.

Jeg tror trust televiewer 1600 er den mindste der understøtter mac, så
det er stadigvæk en hamper pris på omkring 800kr fra ny :o/ Se evt.
http://www.midtdata.dk.

mvh ~ Jørgen Tietze