1300 anholdt vedr børneporno i UK
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-03 06:37

1300 anholdt vedr børneporno i UK

Det handler om lærere, plejepersonale, socialarbejdere, læger, soldater
og 50 politifolk der har abboneret på billeder.

Rumænske hjemmesider er blevet lukket

(Læs mere Politiken 14-01-2003)

Samme side har den tåbelige annonce med at ældres overfald på unge er
næsten lige så sandsynligt som det omvendte.

Vælgerne bør tvinge myndigheder og medier til proportionssans. Unges
vold er et problem, der bør gøre noget alvorligt ved. Tyveri ligeså.

Ældre-bander og børneporno-abbonering er bagatelproblemer i
sammenligning

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : P.N.

Dato : 14-01-03 19:11

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message
> [...]
>
> Det handler om lærere, plejepersonale, socialarbejdere, læger, soldater
> og 50 politifolk der har abboneret på billeder.

Ja mit gamle idol Pete Townsend, guitarist fra "The Who" er taget med i
flokken, flovt.

P.N.

Fra : Peter Martyn

Dato : 15-01-03 00:25

> Ja mit gamle idol Pete Townsend, guitarist fra "The Who" er taget med i
> flokken, flovt.
>
> P.N.

ang. Pet Townsend.

Det er ligesom at dette får en ny mening :

http://snurl.com/kxy

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-03 10:29

"P.N." <pip160@hotmail.com> wrote in message
> "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> Ja mit gamle idol Pete Townsend, guitarist fra "The Who" er taget med
> flokken, flovt.

Han er en helt at han ikke gad skjule denne ufarlige hobby

Jo mere børneporno, jo færre overgreb på børn.

Fra : Peter Martyn

Dato : 15-01-03 15:07

> Han er en helt at han ikke gad skjule denne ufarlige hobby
>
> Jo mere børneporno, jo færre overgreb på børn.

HOLY SHIT !!

Du er fand'me langt ude Bo.

Hvad med de børn der skal stå model til udskejelserne for at
et svin kan sidde og køre den af ?

"There is no excuse for child abuse"

peter

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-03 23:46

"Peter Martyn" <Jodle-Kongen@ofir.dk> wrote in message

> HOLY SHIT !!
>
> Du er fand'me langt ude Bo.
>
> Hvad med de børn der skal stå model til udskejelserne for at
> et svin kan sidde og køre den af ?
>
> "There is no excuse for child abuse"

Hvis min datter kan tjene tusind gange flere kroner i timen ved lidt
porno optagelse end ved at løbe med aviser, og optagelsen ses af en
million mænd så de kan køre den af selv foran skærmen og ikke behøver
afskyelig muslimagtig fysisk misbrug af 15 årige,

'SÅ HAR VI DA ET KLART OVERSKUD PÅ BETALINGSBALANCEN og en

crime without a victim

AL MAGT TIL FANTASIEN - det er den vesterlandske kulturs triumf.

Det er ledt at høre snerper søge at dræbe livsglæde fordi de selv har
malet sig ind i et desparat selvfornægtende forbudshjørne

Ser du ned når der er en smuk pige på skærmen?
Måske hun blev tævet til at smide kludene foran kameraet
Tar du ansvar for det? Eller er du dobbeltmoralsk?
Måske alle piger der har klynket at pornooptagelser der krænkede det, er
blevet tævet eller bestukket af godhedsindustrien til at lyve. Hvor ondt
kan det gøre at smide kludene? At slikke pik er da ikke så ulækkert som
at skulle spise en skovsnegl, hvilket statslige lejrskoler lader
børnblive tvunget til. WAKE UP. Og pas dig selv.

Fra : Steen Johansen

Dato : 15-01-03 18:24

"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
">
> Ja mit gamle idol Pete Townsend, guitarist fra "The Who" er taget med

Jo mere børneporno, jo færre overgreb på børn.

The WHO the Kids are Alright
Mvh Steen

Fra : Chokmah

Dato : 16-01-03 00:06

On Wed, 15 Jan 2003 18:23:59 +0100, "Steen Johansen"
<steen.belle@post.tele.dk> wrote:

>"Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en meddelelse
>">
>

>Jo mere børneporno, jo færre overgreb på børn.

Øhh jow og børnen i børne porno filmenen ???
hvad med dem ??

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-03 03:27

"Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Øhh jow og børnen i børne porno filmenen ???
> hvad med dem ??

Fortæl hvad du ved om at de lider ved hvad de gør

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 08:45

Bo Warming wrote:
> "Chokmah" <chokmah@c.dk> wrote in message

> Fortæl hvad du ved om at de lider ved hvad de gør

Fortæl hvad du ved om at de IKKE lider ved hvad de gør.

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes i gruppen,

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-03 11:38

"Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message

> Fortæl hvad du ved om at de IKKE lider ved hvad de gør.

Det undrer mig ikke at din foragt for retfærdighed omfatter at du synes
at du som anklager er fritaget for bevisbyrde.

Men skidt pyt.

Vi ved at statsansatte manipulerer og det er let at få børn til at
angive voksne.

Vi ved at der næstenaldrig er sket fysisk skade, fx vævsskade på skede
eller anus-ringmuskel.

Da al rimelig tvivl bør komme anklagede til gode, bør pædo-hysteriet
smides i affaldsspanden.

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 16-01-03 14:29

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7RvV9.18902$jH.7696@FE06...

> [...]
> eller anus-ringmuskel.
>
> Da al rimelig tvivl bør komme anklagede til gode, bør pædo-hysteriet

Du har vist set for mange amerikanske serier. I Danmark arbejder man ikke
med rimelig tvivl i det omfang du hentyder til, men subjektiv eller objektiv
ansvar.

Måske du skulle til at undersøge nogle af alle de påstande og andet lort du
fyrer af, ellers ender du som en anden Bjørn Lomborg.

Mvh. Martin P.
Stud.merc.jur

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-01-03 15:52

"Martin H. Pedersen" <martinhp@mail1.stofanet.dk> wrote in message

> Måske du skulle til at undersøge nogle af alle de påstande og andet
> lort du fyrer af, ellers ender du som en anden Bjørn Lomborg.

Bo Warming som led, bøsoid linselus? Not!

--
Jens B.

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 16-01-03 14:30

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 18:15

Bo Warming wrote:
> "Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message

> Det undrer mig ikke at din foragt for retfærdighed
> omfatter at du synes at du som anklager er fritaget for
> bevisbyrde.

Det undrer til gengæld mig, hvordan du kan vide noget om
at jeg skulle foragte retfærdighed.
Jeg er heller ikke anklager. Jeg stiller dig et simpelt
spørgsmål.

> Men skidt pyt.
>
> Vi ved at statsansatte manipulerer og det er let at få
> børn til at angive voksne.

Hvem er Vi, og ved Vi det fra?

> Vi ved at der næstenaldrig er sket fysisk skade, fx
> vævsskade på skede eller anus-ringmuskel.

Jeg gentager - hvem er Vi, og hvor ved Vi det fra?

Du slynger nogle postulater ud, som du ikke kommer
med en gnist af begrundelse for. Hvorfor skal vi
tage dem for gode varer, når du tilsyneladende ikke
kan argumentere for dem?

> Da al rimelig tvivl bør komme anklagede til gode, bør
> pædo-hysteriet smides i affaldsspanden.

Det er børneporno på film og billeder du snakker om -
hvis det er af den art der har med pik-i-mund at gøre
(for nu at sige det ligeud), hvordan kan der så herske
nogen tvivl om, at det _er_ børneporno?
Det er ikke det sagen drejer sig om - spørgsmålet er
om de tager skade af det, og du har (stadigvæk)
ikke begrundet, hvorfor du mener dette ikke er
tilfældet.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-03 19:21

> [...]
> om de tager skade af det, og du har (stadigvæk)
> ikke begrundet, hvorfor du mener dette ikke er

Ytringsfrihed bør være total. Misbrug af mindreårige som skuespillere
til porno skal derimod kunne straffes.

Roumsag, Stavepladesag og hundreder af tilsvarende udenlandske
justitsmord viser at behandlerne får hjælp af dommere til urimelige
tvangsfjernelser.

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 19:40

Bo Warming wrote:
> Ytringsfrihed bør være total.

[snip]

Og atter engang svarer du ikke på en skid af det man
spørger dig om.

Fra : Ally

Dato : 16-01-03 20:16

>Og atter engang svarer du ikke på en skid af det man
>spørger dig om.

Hvilket er ganske normalt, når det kommer til BW. Derfor vil jeg
anbefale dig at gøre som andre, der kender BW... ignorér ham! Det er
totalt nytteløst at diskutere med manden. Det bedste, du kan gøre, er
at ignorere ham... put ham eventuelt i dit killfilter.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 20:33

Ally wrote:

> [...]
> ignorér ham! Det er totalt nytteløst at diskutere med
> manden. Det bedste, du kan gøre, er at ignorere ham...

Ja jeg ved det godt - jeg burde sidde lidt mere på mine
hænder, men nogle gange er jeg altså så dum at tro,
at manden for en gangs skyld kan finde ud af at
argumentere ordentligt for sine meninger, i stedet for
bare at fremture med "vi mener" og "vi ved".

will....sit....on....hands....from...now....on....

Fra : Ally

Dato : 16-01-03 21:10

On Thu, 16 Jan 2003 20:33:07 +0100, "Heidi" <no-spam@adslhome.dk>
wrote:

> [...]
>argumentere ordentligt for sine meninger, i stedet for
>bare at fremture med "vi mener" og "vi ved".

Been there, done that! Men enhver erfaring, opbygget igennem
efterhånden adskillige år, viser, at det ikke kan lade sig gøre.
Derfor spilder man totalt sin tid ved at forsøge at argumentere med
ham. Og derfor er det bedste, man kan gøre for sin egen, og for resten
af gruppens skyld, at ignorere ham.

>will....sit....on....hands....from...now....on....

*G* Promise?

Knus fra Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 21:16

Ally wrote:

> *G* Promise?

Øh ja, når det har med BW at gøre

Fra : Ally

Dato : 16-01-03 22:55

On Thu, 16 Jan 2003 21:16:06 +0100, "Heidi" <no-spam@adslhome.dk>
wrote:
>Øh ja, når det har med BW at gøre

Ja ja, jeg mente altså heller ikke generelt *G*.

De venligste hilsener

Allan
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-03 23:33

> Ytringsfrihed bør være total. Misbrug af mindreårige som skuespillere
> til porno skal derimod kunne straffes.

Øhh ja ...problemet er jo muligtvis at ytringsfriheden her måske har
koliderete med Misbrug af mindreårige
så står vi ved dte umulige postulat at minus gange minus er = + , ikke at
jeg tror på det lige så lidt som jeg har forholdt mig til jomfru fødslen.

men jeg forstår ikke din udlægning total ytringsfrihed hvis man tager den
bogstaveligt så vil den jo som jeg har skrevet kolidere med den konsikvens
du sener udleder ?

Mv
Bo MM

Fra : Heidi

Dato : 16-01-03 18:22

Bo Warming wrote:
> Vi ved at der næstenaldrig er sket fysisk skade, fx
> vævsskade på skede eller anus-ringmuskel.

Hvem siger i øvrigt at de fysiske skader er de værste?

Fra : Tomas O.

Dato : 16-01-03 18:49

"Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in news:b06pn2$mf2fe$1@ID-
64059.news.dfncis.de:

> Hvem siger i øvrigt at de fysiske skader er de værste?

BW's holdning til psykiske skader er at de slet intet betyder.

Tomas

Fra : Bo Warming

Dato : 16-01-03 19:18

"Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message

> Hvem siger i øvrigt at de fysiske skader er de værste?

Psykisk skade kan ingen bevise og AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE
TIL GODE

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 16-01-03 20:22

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:TLCV9.22399$732.13847@fe04...
> "Heidi" <no-spam@adslhome.dk> wrote in message

> Psykisk skade kan ingen bevise og AL RIMELIG TVIVL SKAL KOMME ANKLAGEDE
> TIL GODE

Hvad er det lige du ikke fatter???? Vi er ikke i Amerika, vi har ikke deres
retssystem, så det med al rimelig tvivl kan du godt pakke sammen. Læser du
overhovedet det andre skriver? Eller tonser du bare rundt i din egen lille
forskruede verden?

Martin H. P.

Fra : Peter Martyn

Dato : 16-01-03 21:09

> [...]
> overhovedet det andre skriver? Eller tonser du bare rundt i din egen lille

Right on !

Manden er bindegal. Har lige set ham i et afsnit af Kongeriget, hvor
der et et interview med ham, i hans totalt svinesti af et hjem. Så det
passer sikkert ,det med at han stinker som ind i helvede.

Og så er han sæd-donor. Gad vide hvilke kvinder der vil lægge røv
til den galning ? Eller d e må flygte skrigende, når han møder op inde på
hovedbanegården for at overrække sin lille reagensglas sperm til
en lille Bo Warming Junior .

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-03 10:22

> [...]
> til den galning ? Eller d e må flygte skrigende, når han møder op inde

> hovedbanegården for at overrække sin lille reagensglas sperm til

Siden jeg i kronik i Ekstrabladet 9 maj 1979 efterlyste flere donorer
tilknyttet Sædhjælpsfondet, har jeg været blandt de mindst brugte
donorer

Hvis der var sandhed i urenlighed i mit hjem - ville det være arveligt
og relevant for et projekt om privatiseret sæddonorformidling, der
typisk finder sted ved at man mødes på en DSB-station og donor går ud på
toilettet og onanerer i glas som kvinden får med sig hjem?

Ligegyldig hvor fint rent der havde været gjort af min kone, ville
Kongeriget ved belysning og klippeteknik kunne få det til at se ud som
en rodet og svinet forestilling. So what. Jeg kæmper gerne for tolerance
til de , der ikke lægger vægt på facade

Der er jo intet sundt i renlighed.

Har Kongeriget med mig været genudsendt fornylig?

Mht arvelige sygdomme og kønssygdomme og anonymitet er vort initiativ
langt mere ansvarligt end hospitalernes - de bruger unge barnløse
studerende - vi bruger familiefædre der har bevist evne til at få sunde
børn. Man kan vælge metode og donor og anonymitet som ønsket. Folk får
det som de vil have det og kan få viden om alt, se foto af donorer osv.
Det er svært for mig at se at vi kan gøre skade?

Især fordi vi ikke som staten besidder et defacto monopol.

Iøvrigt er vi glade for at omsætningen er dalet, for det er klart at den
debat, der var vort hovedmål har betydet, at folk klarer ærterne selv
med nabo eller kollega som donor - selvhjulpenhed er bedre end statslig,
dyr, dårlig bureaukratisk hjælp.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-03 13:40

> [...]

> til den galning ? Eller d e må flygte skrigende, når han møder op
> inde på hovedbanegården for at overrække sin lille reagensglas sperm

Du kan ikke rumme så meget i din egen lille verden, vel?

--
-Jens B.

Fra : Peter Martyn

Dato : 17-01-03 14:49

cut & paste :

Futtelut, perverse, pikspillende BÅTNAKKE!

--
-Jens B.

nå ? hvad betyder "Futtelut" ??

mvh

Peter M.

Fra : Jens Bruun

Dato : 17-01-03 15:14

> nå ? hvad betyder "Futtelut" ??

At jeg FUT'ede tråden videre til mere relevant gruppe, såmænd...

--
-Jens B.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 19-01-03 01:22

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

> Ja ja ... ikke for at tage ot svar i forsvar, men hvis et udsagn
> forsvaever anden part gentagene gange at vaere tilstraekkeligt
> rabiat, foranlediges man maaske ofte til - at soege forklaring
> i en person karakteristika?

Det er klart. Og der ville da sikkert, ligesom paa undertegnede, kunne
stilles en diagnose, ellers havde du heller ikke oplevet dette forsvar,
men som denne selv udtrykker det:

" Antaget at jeg var psykose-ramt, ville det saa vaere bedst for
samfundet, at jeg blev smidt af nettet, med selvmord eller behandler-
kontakt som eneste tilflugt? "

Det tvivler jeg ogsaa paa. Jeg synes derfor det var en god ide, om man
ligesom kunne finde ud af holde sin kaeft derude, hvis ikke det alene
er mandens udtalelser, man oensker at debattere. Idioternes vaerktoej,
kill filteret, er opfundet til det samme, saa her finder man hverken
forstaaelse for hetz eller klynk.

Haaber du har det godt, Bo
Peter

--
They think our heads are in their hands,
but violent use brings violent plans

--" Welcome Home (Sanitarium) " [Master of Puppets] 1986, Metallica.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-01-03 08:25

"T'abula R'asa" <tabularasa@nym.alias.net> wrote in message
> [...]
> er mandens udtalelser, man oensker at debattere. Idioternes vaerktoej,
> kill filteret, er opfundet til det samme, saa her finder man hverken

NO PROBLEMS Ting går da op og ned men jeg har aldrig haft noget der kan
sammenlignes med sindsyg-symptomer.eller andre sygdomme af betydning.

De der afskyr debat om emnet
og elsker skældsord
må være drevet af had.

Det kan være skønt at hade - som at tisse i bukerne for at få varmen - ,
men de afslører sig som uintelligente når de anklager men aldrig kan
dokumentere eller blot præcisere en diagnose

Der er jo følgende muligheder, og de evner aldrig at præcisere

Psykoser: skitzofreni, maniodepressivitet, paranoia
Borderline, Neurose, Fobi, Misbrugsproblemer. Skadelig sex-afvigelse.
Spise- og smerte-forstyrrelse(har ofte overlap med depression og
behandles med lykkepiller)
Karakterafvigelse (psykopati, kleptomani, pyromani)

Tvang har berettigelse hvis voldsrisiko
Andet er som normal sygdom, og man vil da aldrig hævde at Nette bør
skrive mindre på dss når hun er forkølet eller hvis hun har fået
kræftdiagnose.

Hvis man ikke selv har evne til at forstå en afviger, så kan man vrænge
"han er uindfølelig og det ligner sygdom" men der er forskel på LIGNER
og ER,
Sygdom kræver vævsforandringer der nedsætte funktion eller giver smerter
At kritikere ikke har evner til at forstå , men har
intolerance-problemer, kan da aldrig være en sindsyg-anklagedes problem.
Ihvertfald er de altid OFF TOPIC hvilket jeg aldrig har været. Fundatsen
åbner ingem adgang for barnlige skældsord.

Drengen i kejserens ny klær og talrige gavnlige store personligheder har
på et tidspunkt været i mindretal men det ændrede sig. Var de sindsyge
dengang de var upopulære? Lad os høre svar fra de der offtopiccer med
sindsyg-anklager på denne ng.

Faktisk kan det også ske at jeg vrænger "han er sku da sindsyg" når jeg
er for dum til at forstå. Men det er jo en falliterklæring at man har så
unuanceret og dyrisk et sprog.

Fra : T'abula R'asa

Dato : 16-01-03 22:28

Folk skrev om Bo Warming:

> Right on !

> Manden er bindegal [...]

Det lader til at vaere den gaengse opfattelse, hvorfor det ogsaa kun
paakalder ens vrede, at man tilsyneladende fortsaetter disse person-
angreb. Fortael mig, er I de samme svin, som bifalder overfald paa
psykisk syge, hjemloese misbrugere? Gaa a' Helvede til, fucking
pikhoveder, I sloever trafikken og forpester sind med jeres
intolerante, menneskefjendske holdninger.

Peter S. Winding
TabulaRasa@nym.alias.net

--
Antifascistisk Aktion
c/o Kafa-X

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 16-01-03 22:33

T'abula R'asa <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:20030116212815.9028.qmail@nym.alias.net...
> [...]
> pikhoveder, I sloever trafikken og forpester sind med jeres
> intolerante, menneskefjendske holdninger.

Jeg er langt fra menneskefjendsk, tværtimod. Og du synes måske ikke BW's
indlæg summer af menneskefjenskhed?? Og nej, jeg bifalder ikke overfald på
nogen som helst, men en konstruktiv diskussion. Men det har du åbenbart lidt
svært ved. Eks. "Gaa a' Helvede til, fucking
> pikhoveder" Det er vist langt fra konstruktivt.

MHP

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-03 09:59

> T'abula R'asa <tabularasa@nym.alias.net> skrev i en

Jeg svarer på alt, men når jeg dokumenterer justitsmord vedr
statsjuraens hetz mod ufarlige pædofillignende personer - fx Roumsag og
Stavepladesag og alt det som Jan Guillou dokumentere i sin bog - så
flygter folk og svarer ikke på mine spørgsmål

Hvis man er uenig, findes der mere overbevisende måder at svare end at
kalde "bindegal"

Der er bestemt lighed i angrebene på mig - omend de er verbale - og de
voldelige angreb på hjemløse mm.
Jeg kan dog tåle det. Den tid er forbi hvor ytringsfrihedshadende
fascister kunne lyve udbydere til at censurere mig totalt af nettet, ved
at de opdigtede "offtopic"

> [...]
> nogen som helst, men en konstruktiv diskussion. Men det har du
åbenbart lidt
> svært ved. Eks. "Gaa a' Helvede til, fucking

Mon ikke alle har nogle meninger, der af visse modparter vil blive
tolket som "menneskefjendske"

Debat handler ikke om at stemple modpart som ond, men om at påvise fejl
i logik eller facts i hans SYNSPUNKT

Tabula rasa har ret i, at når man personangriber skingert, så er man nok
i slægt med dem der lynch-mobber tilfældige svage, fx hjemløse og
psykisk syge.

Antat at jeg var psykose-ramt. Ville det så være bedst for samfundet, at
jeg blev smidt af nettet, med selvmord eller behandlerkontakt som eneste
tilflugt?
Eller ville det være demokratisk rigtigt at debattere om EMNE og forbigå
de associationer til en ondskabsfuld børnemishandler, som jeg altså
utilsigtet skaber?
Er løsningen på afvigelse fra det normale, at man skaber gruppepres om,
at alt der er unormalt skal sættes i killfilter?

Selvfølgelig er jeg lige så hooked på at beskytte børn mod misbrug som
andre. Jeg tror blot ikke på straf og blind tiltro til manipulerede
børnevidneudsagn. Jeg ønsker anstændigt retsvæsen hvor al rimelig tvivl
skal komme anklagede til gode. Overlad stening uden dom til muslimer.

Fra : Martin H. Pedersen

Dato : 17-01-03 16:06

Bo Warming <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:6uPV9.324933$bZ.22295@FE07...
> [...]
> børnevidneudsagn. Jeg ønsker anstændigt retsvæsen hvor al rimelig tvivl
> skal komme anklagede til gode. Overlad stening uden dom til muslimer.

Du bliver ved med dit al rimelig tvivl. Jeg gentager, at det ikke florerer i
vores retsvæsen, men er et amerikansk brugt udtryk. Men lad os nu sige at
det var brugt i DK, hvem sætter så normen for al rimelig tvivl? Det er jo et
vidt begreb. Og hvem står bedst i en sag?? Den voksne eller barnet? Det må
da være den voksne, skyldig eller uskyldig, til at sørge for, at der ikke
opstår mulighed for at barnet kan tolke det, på nogen måde, som misbrug. Vi
kan ikke bare løsne grebet, da det jo er en voksen der har ansvar og viden.

Din dokumentation af justitsmord er ikke veldokumenteret, da du jo kun
bruger Jan's bog som dokumentation. Du bliver nødt til at undersøge begge
sider af sagen, og være objektiv. Og ikke kun den side, der "holder med" din
mening. Ellers begynder det igen at minde om Lomborg.

Og du siger at der er stor lighed mellem angrebene på dig og på hjemløse.
Kan du begrunde det? Da jeg har utrolig svært ved at se ligheden.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-01-03 19:09

> [...]
hjemløse.
> Kan du begrunde det? Da jeg har utrolig svært ved at se ligheden.

Lomborg var vist først Greenpeace altså miljøforskrækket

Så blev han - trods SF - miljøafslappet
Klogt
for så fik han direktørstilling og kunne støtte Fogh regeringens
afslappede syn på dommedagsprofetierne

Desværre ved Lomborg ikke nok om kemi, når han ikke kunne forklare at
Aluminium kan altid brænde hvis blot ovntemperatur er høj nok

Det er smigrende med interesse for lille mig - jeg ville dog ønske man
var præcis om evt skade af min indsats

Selv hvis jeg stank, hvordan kan det genere nogen over internettet?

Selvfølgelig er RIMELIG TVIVL en skønssag.

Der bør afvejes hvor SIKKERT det er at barnets vidneudsagn er sandt, og
hvor sandsynlig det er at barnet tager skade af et overgreb som det
påståede

Vold er statsopgave
Psykisk vold er skruen uden ende - og bør ofte ignoreres, når beviser er
svage

Fra : P.N.

Dato : 01-02-03 17:30

> [...]

> børnevidneudsagn. Jeg ønsker anstændigt retsvæsen hvor al rimelig tvivl
> skal komme anklagede til gode. Overlad stening uden dom til muslimer.

Så Bo mener at det er ok at misbruge børn seksuelt, sålænge det altså ikke
lige er hans små poder der får sprøjtet sæd med hiv-virus op i røven. Jeg
mener at misbrug af børn altid burde straffes med afskæring af penis eller
testikler, bare for en sikkerheds skyld.

P.N.

Fra : Bo Warming

Dato : 03-02-03 05:39

Ø "Bo Warming" <XUMPEYFQNLVX@spammotel.com> wrote in message

> [...]
> mener at misbrug af børn altid burde straffes med afskæring af penis eller
> testikler, bare for en sikkerheds skyld.

Jeg har aldrig ment at det er "OK at misbruge børn seksuelt".

Jeg har angivet fordele ved statsindblanding og ulemper, og at pop-smarte
nemme løsninger med straf og fordømmelse, ofte gør mere skade end gavn.

Der er meget man kan gøre "for en sikkerheds skyld"

Fx smadre irakerne inden de laver ulykker.

Men vismænd afvejer plus og minus udfra hvad giver "størst mulig lykke for
flest mulig mennesker" med vægt på dem vi forstår fx EU-borgere.

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 16-01-03 23:11

"
> [...]
> pikhoveder, I sloever trafikken og forpester sind med jeres
> intolerante, menneskefjendske holdninger.

så så Peter :)
nu skyder du sgu med sprede hagl... problemter er manglen på detalier i
debaten
hvad er børne porno ? er det noget hvor der er børn med i der deltager i
pornografiske udksejlelser ?
hvis - hvad så hvilke ??
er det eksempeltvist et produkt hvor børn har omgang med voksne jamen så
..... kan jeg da godt forstå en vis vrede
eller megen enda - derned efter så må man jo definere sig frem problemet med
diskusion som denner er den mangel fulde materiale
hvor alle synes at have en menning uden noget specifikt at forholde sig til
og det gør jo debaten som udgansg punkt svær at tage alvorligt
bedste hilsner
Bo MM

Fra : T'abula R'asa

Dato : 17-01-03 23:50

NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
No effort was made to verify the identity of the sender.

Hej derude i moerket, Bo.

PSW:

> Saa saa, Peter :)
> nu skyder du sgu med spredehagl... problemet er [...]

Man skal hoere sandheden fra boern og fulde folk, siges det. Efter alt
at doemme ogsaa fra mennesker, som (igen) har indset, at deres store
kaerlighed lever paa mere end laant tid. Men det gider jeg hverken
snakke om eller taenke paa i aften.

Det handler om Warming. Og budskabet staar jeg fast ved uanset humoer:
Hvis man vurderer, at vedkommende skulle vaere mentalt forstyrret,
er det under al kritik, at man ikke blot ignorerer dennes indlaeg.

Liv & Lys
Peter

--
Neonskrig & nylonskraal
Tabte taender i metermaal

--" Blaat Blod til Alle " [Sjaelland] 1994, C.V. Joergensen.

Fra : Chokmah

Dato : 18-01-03 02:15

On 17 Jan 2003 22:50:11 -0000, "T'abula R'asa"
> [...]

>NOTE: This message was sent thru a mail2news gateway.
>No effort was made to verify the identity of the sender.

Hi Peter

> [...]

>er det under al kritik, at man ikke blot ignorerer dennes indlaeg.

ja ja ....ikke for at tage ot svar i forsvar men hvis et udsagn
forsvæver anden part gentyagene gange at være tilstrækeligt rabiat
foranledediges man måske ofte til - at søge forklarineg i en person
karektristika ??
Mv
Bo MM