Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Baggrundsmusik til Dig. billeder
Fra : Arne Holm jacobsen

Dato : 13-01-03 22:26

Når man viser dias show på skærmen, kommer billederne først rigtig til sin
ret når der er baggrundsmusik på. Men hvordan gør man?????, altså ligge
musik og billeder sammen.Jeg vil blive glad hvis nogen her på NG kan
fortælle mig det. MVH. Arne Jacobsen

Fra : Ole Palmhøj

Dato : 13-01-03 23:10

"Arne Holm jacobsen" <arnehjdmh@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> ret når der er baggrundsmusik på. Men hvordan gør man?????, altså ligge
> musik og billeder sammen.Jeg vil blive glad hvis nogen her på NG kan

Gør dig selv og ikke mindst beskueren den tjeneste at lade være. Praktisk
talt alt, hvad der kan hentes på nettet af elendig muzak kan kun gøre
oplevelsen af dine billeder dårligere, og senest 3. gang man ser billederne,
er man ved at blive vanvittig af den evindelige klimpren.

Mvh
Ole

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 13-01-03 23:11

In article <abGU9.81$yy6.3@news.get2net.dk>, Arne Holm jacobsen wrote:
> [...]
> ret når der er baggrundsmusik på. Men hvordan gør man?????, altså ligge
> musik og billeder sammen.Jeg vil blive glad hvis nogen her på NG kan

Fra om 14 dage kan du download den nye iPhoto og Itunes,
og så laver du det bare. Der er fuld mulighed for at tilgå
hele dit MP3 bibliotek.

Hvis du ikke kører MacOS X, så er det bare at opgradere :)

Fra : H. P. Holm

Dato : 14-01-03 00:15

Arne Holm jacobsen skrev:

> [...]
> ret når der er baggrundsmusik på. Men hvordan gør man?????, altså ligge
> musik og billeder sammen.Jeg vil blive glad hvis nogen her på NG kan

Irfanview med plugin kan lave et diasshow med baggrundsmusik - start
Irfanview, vælg slideshow, læg en VMA, MP3, eller wav fil som den
første fil i projektet, så vil den spille mens billederne vises.
Projektet kan gemmes som en .exe eller .scr fil der kan køre på alle
computere med Windows.

http://www.irfanview.com/ - både programmet og de nødvendige plugin
kan hentes via download linket på siden. Det er gratis software.

--
Hans

Fra : Tomasz

Dato : 14-01-03 14:51

Hvis det er internettet du mener, du vil vise det på, så vil jeg anbefale
Flash, man kan også styre om man vil eller ej høre sådan noget som bruger og
koble flere musik stykker til, afspille dem i random osv osv. Sådan noget
kan du også bruge i præstationer på cd-rom.

MVH
Tomasz