Endnu en omplacering...
Fra : Dorthe Prip Lahrmann

Dato : 13-01-03 22:07

Hej igen!
Forhåbentligt er det i orden at jeg tyer til gruppens hjælp i
forbindelse med en omplacering.

Gode venner har to skønne somali-katte som de ikke længere føler kan få
den nødvendige opmærksomhed. I samråd med kattenes opdrætter har de
besluttet at prøve om der kan finde nyt/nye hjem to dem. Kattene kan
evt. komme ud i nyt hjem sammen, eller hver for sig. De er indekatte,
kastrerede, 4 år gamle og meget kontaktsøgende. Et hjem med børn ville
være velkomment. De har begge stamtavle. Undertegnede har tilbudt at
tage hankatten (ikke flere hunkatte til os lige nu, tak!) men kan de
komme til et nyt hjem sammen, vil dette naturligvis blive foretrukket.
Kattene er indekatte, og vil kun blive givet til hjem hvor dette kan
fortsætte.

De har fået deres egen hjemmeside med billed-galleri her:
http://www.dejongh.dk

Kattene bor nu i Struer, men kan bringes over det meste af landet mod
dækning af transportudgifterne.

Hilsen Dorthe
Kontakt til mig eller direkte til ejer via hjemmesiden.