Pandemonium2.
Fra : Dina

Dato : 13-01-03 20:07

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg får snydekoderne, i
Pandemonium2 til at virke, jeg har fået at vide man skal taste dem ind under
spillet, men kan ikke se at det hjælper.
M.v.h. Dina.

Fra : kennybear

Dato : 13-01-03 22:24

Hej Dina

Jeg har en trainer til spillet som jeg kan maile til dig hvis du vil?
alternativt kan du gå ind på www.dlh.net og søge på cheats til spillet.
Håber du kan bruge svaret her til noget.

Kenneth

http://www.kandu.dk/

Fra : Dina

Dato : 14-01-03 21:06

"kennybear" <kennybear.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> alternativt kan du gå ind på www.dlh.net og søge på cheats til spillet.
> Håber du kan bruge svaret her til noget.

Tak for svaret, jeg har koderne, mit problem er bare, at når jeg taster dem
ind så virker de ikke, jeg tænkte om der er noget andet man skal skrive før
de virker.
M.v.h. Dina.

Fra : kennybear

Dato : 16-01-03 01:11

Så vidt jeg ved er der ikke noget man skal skrive før koderne, men jeg
vil foreslå at hente den trainer for den virker.

M.v.h.
Kenneth

http://www.kandu.dk/