Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camedia floppydisk adapter
Fra : Bjarne

Dato : 13-01-03 20:00

Jeg har fået en Camedia floppydisk adapter MAFP-2 Flash Path til Smart
Media. Umiddelbart kan jeg ikke få den til at virke. Er der noget særligt,
der skal gøres (driver e.l.) for at den virker - eller kan Smart Media
kortet blot stikkes i adapteren hvorefter Camedia Softwaren kan læse den.
Det ser ud som om der skal batteri i - det kan også være dem, der er
"flade".

m.v.h.
Bjarne C.

Fra : Sparre

Dato : 13-01-03 20:03

Noget med at den skal bruge specielle drivere til kort over 64 MB, ved ikke
om det er rigtigt, mindes bare jeg har hørt det et sted...

--
Sparre

Fra : ha

Dato : 13-01-03 20:33

> Media. Umiddelbart kan jeg ikke få den til at virke. Er der noget
> særligt, der skal gøres (driver e.l.) for at den virker -

Ja, du skal have drivere installeret. Kan hentes hos Olympus.
http://cf.olympus-europa.com/consumer/digimg/downloads/downloads.cfm

> Softwaren kan læse den. Det ser ud som om der skal batteri i - det
> kan også være dem, der er "flade".

Ja, der skal også batteri (af den flade type) i.

mvh
ha

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 13-01-03 21:19

ha wrote:

> Ja, der skal også batteri (af den flade type) i.

- der skal hele to stk. batterier i...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : emj

Dato : 13-01-03 22:16

On Mon, 13 Jan 2003 21:18:39 +0100, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>- der skal hele to stk. batterier i...!

Hvis manden nu har købt sin FlashPath fra ny, så varer det sørme
længe, før han får brug for den viden.
Hilsen emj

Fra : emj

Dato : 13-01-03 20:41

On Mon, 13 Jan 2003 20:00:21 +0100, "Bjarne"
<bjarne1@christiansen.mail.dk> wrote:

>eller kan Smart Media
>kortet blot stikkes i adapteren hvorefter Camedia Softwaren kan læse den.

Du behøver ikke installere Camedia Softwaren, FlashPathen virker som
en almindelig diskette og filerne kan hentes direkte på A-drevet,
nøjagtigt som fra en alm. diskette, men FlashPathen skal bruge en
driver . Den kan hentes på Olympias hjemmeside.
Hilsen emj