Brugerundersøgelse i outlook2000
Fra : fc

Dato : 09-03-01 13:18

Hej,

Jeg vil gerne stille et spørgsmål pr. email til alle mine kollegaer,
hvor de SKAL svare JA el. NEJ.

Kan det laves i outlook2000 og evt hvordan ?

Hilsen
Frank

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 09-03-01 14:28

"fc" <frank-clausen@ofir.dk> skrev:

>Jeg vil gerne stille et spørgsmål pr. email til alle mine
>kollegaer, hvor de SKAL svare JA el. NEJ.
>
>Kan det laves i outlook2000 og evt hvordan ?

Ja (forudsat at dine modtagere også benytter Outlook - og
formentlig også at de er på samme Exchange-server)

Fremgangsmåden er:

Lav et nyt e-brev
Gå ind i Vis\Indstillinger
Vælg "Anvend responsknapper"

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : fc

Dato : 12-03-01 09:44

Tak for svaret.
Kan man via en totaloversigt se alles besvarelse på een gang ?

Hilsen
Frank

Fra : Claus Henriksen

Dato : 13-03-01 09:20

Ja, gå ind under endt post og se på din oprindelige e-mail.

Claus henriksen