MS Windows
briani 27239
Installationsfejl under WinXP Pro
Fra : Bo Larsen

Dato : 13-01-03 19:39

Hej NG.

Jeg vil installere Norton Internet Security 2002 under WinXP Pro SR-1.
Efter 2. pop-up skærm får jeg en Error # 1324: "My Files" (jeg har en tysk
version, dvs. "Eigene Dateien") indeholder et forkert tegn.
Installationen bliver afbrudt efter "OK".
1. Hvad er årsagen?
og
2. Hvad kan jeg gøre?

Jeg har ingen "eksotisk" software på PCen, kun Norton Utilities 2002 og MS
OfficeXP SR-2.

Bo Larsen
larsen@bo-larsen.de

Fra : kennybear

Dato : 13-01-03 22:56

Kunne tyde på en sprog konflikt mellem Norton og XP, andre bud nogen af
jer??

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Larsen

Dato : 15-01-03 10:09

Jeg har alle versioner på tysk, da jeg bor i Tyskland. Det kan ikke være
det.
Andre løsninger?
--
Bo Larsen