Nummerportering Telefona, shame on you
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 13-01-03 19:01

Hep, skal lige af med lidt galde.

Flyttede mit eget nummer til Telmore for et ½ års tid sidne, og jublen vil
ingen ende tage.

Kiggede så kørestens mobilregning igennem.
På 1 kvartal lå den på lige under 700, og et hurtig regn gav en besparelse
på 50% ved skift til Telmore.
Så kunne nok være hun kunne rykke(tænkte sikkert, dobbelt så mange SMS'er
til samme pris).

Fik papyrus fra Telmore med portering til underskrift.
Fik brev fra Telefona at abbonementet lukkede den 13, det samme brev har
Telmore først modtaget idag!!

Da jeg porterede fra Orange fik jeg brev fra Telmore, at den og den dag
skiftede jeg, og her er dit Sim kort.

Men når Telefona ikke vil smide Telmore en slutdato, kan det være svært at
sende Sim-kort ud.

Dette er dog røget afsted idag, så måske imorgen, ellers onsdag er hun
kørende igen.

Rart at slippe af med den varme luft.

Mvh.

Kim Jørgensen

Fra : Lars Raaby

Dato : 14-01-03 19:01

Kim Jørgensen skrev bl.a.:

> Da jeg porterede fra Orange fik jeg brev fra Telmore, at den
> og den dag skiftede jeg, og her er dit Sim kort.

Jeg oplevede det samme. Jeg syntes det var en god service fra
Orange side.

Lars Raaby