Kan SPV afspille Divx???
Fra : Master D

Dato : 13-01-03 18:32

Hej

Jeg overvejer at købe en SPV så jeg har lige nogen spørgsmål!!!!

Kan SPV afspille Divx???

Er der kommet dansk software til den???

Er der ikke snart nogen der kan finde ud af at unlocke den så jeg kan bruge
mit Telmore kort i den???

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 13-01-03 20:46

"Master D" <danny@NOSPAMpost4700.dk> wrote in message
> Jeg overvejer at købe en SPV så jeg har lige nogen spørgsmål!!!!
>
> Kan SPV afspille Divx???

Nej - processoren magter det nok ikke. Kun WindowsMedia filer.

Nej. Sidst i januar, iflg. http://orange.dk/spv

> Er der ikke snart nogen der kan finde ud af at unlocke den så jeg kan
bruge
> mit Telmore kort i den???

Den nuværende version af SPVen kan køres med hvadsomhelst SIM-kort. Man skal
bare byt kortene mens 'fonen er tændt og står i opladeren. Dette "hul"
bliver dog sikkert lukket med en opdatering...

--
Chris
: )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-03 20:55

Chris b.a.r.f. skrev:

>Den nuværende version af SPVen kan køres med hvadsomhelst SIM-kort. Man skal
>bare byt kortene mens 'fonen er tændt og står i opladeren. Dette "hul"
>bliver dog sikkert lukket med en opdatering...

Det er allerede sket. Måske ikke i den danske udgave, men flere fra
udlandet har gjort opmærksom på, at de ikke kan bruge tricket mere.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Katrine og Daniel

Dato : 13-01-03 21:22

> Det er allerede sket. Måske ikke i den danske udgave, men flere fra
> udlandet har gjort opmærksom på, at de ikke kan bruge tricket mere.

Hmm... Så skal man da seriøst overveje den danske opdatering hvis man stadig
vil have "billig" mobiltelefoni...

mvh

Daniel Monin

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 13-01-03 21:41

"Katrine og Daniel" <katpeter@hotmail.com> wrote

> Hmm... Så skal man da seriøst overveje den danske opdatering hvis man
stadig
> vil have "billig" mobiltelefoni...

Tja...jeg kan skam godt forstå udbyderens træk....når de nu smider så mange
penge med i tilskud, så er det vel fair nok at benytte deres netværk.

Ellers kan man jo bare købe sig fri.

--
Mvh Henrik.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 13-01-03 22:59

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message
> Det er allerede sket.

Nope, det er det *ikke* - kun i den Schweitziske udgave har de fået den
opdatering. Jeg har i hvert fald lavet tricket for 5 minutter siden.

> Måske ikke i den danske udgave, men flere fra
> udlandet har gjort opmærksom på, at de ikke kan bruge tricket mere.

Hvor læste du det hen? Fordi det passer bare ikke.

--
Chris
: )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-03 23:09

En gut der kalder sig "Chris b.a.r.f." skrev:

>Nope, det er det *ikke* - kun i den Schweitziske udgave har de fået den
>opdatering. Jeg har i hvert fald lavet tricket for 5 minutter siden.

Det kan sagtens ske, at det ikke er sket i Danmark - der snakkes jo
også meget om en update der er på vej igen og igen - jeg vil tro det
er fikset i den - når de engang får udgivet den.

>Hvor læste du det hen? Fordi det passer bare ikke.

Nå - når du nu siger det "bare ikke passer", så kan jeg jo lige så
godt holde mund. Trods dette, så har jeg nu snakket med flere (også
uden for Svejts [*1], der efter en update ikke kan lave det trick.

[*1] Ja, sådan må man faktisk godt stave det

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 13-01-03 23:27

> Det kan sagtens ske, at det ikke er sket i Danmark - der snakkes jo
> også meget om en update der er på vej igen og igen - jeg vil tro det
> er fikset i den - når de engang får udgivet den.

Det vil jeg også tro. Hvis ikke Orange bli'r købt af Telia i mellemtiden -
så er jeg den der er skredet fra Orange i hvert fald

> Nå - når du nu siger det "bare ikke passer", så kan jeg jo lige så
> godt holde mund. Trods dette, så har jeg nu snakket med flere (også
> uden for Svejts [*1], der efter en update ikke kan lave det trick.

Det er nok dem der har fået opdateringen fra Svejts ( af - det trick kan
man bare lave ved at, i opsætningen, skifte _området_ (ikke kun sprog, svjh)
til "German (Switzerland)" og checker derefter om der er opdateringer
tilgængelig. Schweitz er indtil videre det eneste land i europa der har fået
en SPV-s/w opdatering.

--
Chris
: )

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-03 23:36

En gut der kalder sig "Chris b.a.r.f." skrev:

>Schweitz er indtil videre det eneste land i europa der har fået
>en SPV-s/w opdatering.

Jeg har på intet tidspunkt nævnt at dem der har nævnt det for mig er
fra Europa.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 14-01-03 08:02

> Jeg har på intet tidspunkt nævnt at dem der har nævnt det for mig er
> fra Europa.

Ok, ok : )

Men, svjv, er Schweitz det eneste land der har overhovedet fået en
opdatering til SPVen.

--
Chris
: )