Wake on WAN, adsl modem (TDC - ATM)
Fra : Rasmus

Dato : 13-01-03 18:05

Hej Group! (dette er min første post ;)

Jeg er ikke den vilde netværks-haj, emn tænker at nogle af jer er..

Problemstilling:

En kammerat af min har ADSL hos TDC via et ADSL-modem connected til compen
med et ATM-netkort.
Jeg ville gerne kunne remotecontrolle hans comp - det kan klares med VNC.
Men den skal ikke være tændt hele tiden, så jeg skulle gerne også kunne
tænde/slukke for den.

Hvordan kan jeg komme til at kunne det? ;)

På forhånd tak!
/Rasmus

Fra : Rasmus

Dato : 13-01-03 19:48

PS: Der er win2k på den maskine jeg skal connecte til ...

Fra : Nick

Dato : 14-01-03 08:37

"Rasmus" <abnaxusmoraxus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Men den skal ikke være tændt hele tiden, så jeg skulle gerne også kunne
> tænde/slukke for den.

Se her http://www.danbit.dk/produkter/2910.phtml

/Nick