Alle Bond film i en box hvor ?
Fra : Skirk

Dato : 13-01-03 17:41

Hej

jeg har hørt en fugl synge om at der findes en James Bond box med alle
filmne på dvd. Men passer det og hvor kan man købe den ?

(det skal helst være region2 og med danske subs)

:)

Fra : Kong Kent

Dato : 13-01-03 19:13

> jeg har hørt en fugl synge om at der findes en James Bond box med alle
> filmne på dvd. Men passer det og hvor kan man købe den ?

Fuglen kvidrer sandhed.

> (det skal helst være region2 og med danske subs)

Dette er det bedste jeg umiddelbart kan gøre for dig. 19 film på 19
dvd-skiver i én box til den nette sum af 3995,- giver 210 kr. pr. film, og
det er R2 *uden* danske undertekster.

http://www.axelmusic.dk/productDetails/5050070007503

www.dvdoo.com (dansk dvd-online firma) kan alle filmene købes på DVD til
129,- stykket, så medmindre du *VIL* give 1000 kr. for en papkasse med
007-logoet på, synes jeg du skal tænke dig godt om inden du køber boksen :)

--
Kent.
http://formel1.jubii.dk - F1 på dansk!

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 13-01-03 19:56

Således skrev "Kong Kent" <kongkentREMOVE@anarki.dk> i dk.kultur.film
Mon, 13 Jan 2003 19:13:27 +0100:

> [...]
>007-logoet på, synes jeg du skal tænke dig godt om inden du køber boksen :)

Blackstar har den i en nydelig metalboks til 2100,- for hele sættet.
Reg. 2, men ingen oplysninger om undertekster.

<http://www.blackstar.co.uk/video/item/7000000074625>

Knud
--
Contents of this message may have settled during shipment.

Fra : Tenzel Kim

Dato : 13-01-03 20:49

Knud Winckelmann wrote:

> [...]

Syntes jeg så en reklame for et boxsæt med alle filmene fra SF Film i
avisen forleden så det ganske sandsynligt at der er en udgave med danske
tekster.

Tenz.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 13-01-03 21:00

"Tenzel Kim" <tenzel_kim@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Syntes jeg så en reklame for et boxsæt med alle filmene fra SF Film i
> avisen forleden så det ganske sandsynligt at der er en udgave med danske
> tekster.
>
> Tenz.

Brugsen, OBS og Kvickly solgte boxen for omkring de 2 kKr, men det er ved at
være tid siden. Er du en glad optimist så tjek www.fdb.dk under
medlemstilbud.

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-01-03 12:17

On Mon, 13 Jan 2003 19:13:27 +0100, "Kong Kent"
<kongkentREMOVE@anarki.dk> wrote:

> [...]
>007-logoet på, synes jeg du skal tænke dig godt om inden du køber boksen :)

Jeg har set boxen til 2000-2500,-.
Desuden er alle film i boxen Special Edition og det er dem på dvdoo
vist ikke

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Stig Holmberg

Dato : 14-01-03 14:03

"Skirk" <kristiansk@mail.dk> wrote in message
> [...]
> filmne på dvd. Men passer det og hvor kan man købe den ?
>
> (det skal helst være region2 og med danske subs)

Blockbuster har dem alle 19 løst i R2 til kr. 129.- stykket (set på
Amagerbrogade afdelingen i går).

/Stig

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 14-01-03 15:32

On Tue, 14 Jan 2003 14:02:47 +0100, "Stig Holmberg"
<stig-holmberg@tdcadsl.dk> wrote:

>"Skirk" <kristiansk@mail.dk> wrote in message

>Blockbuster har dem alle 19 løst i R2 til kr. 129.- stykket (set på
>Amagerbrogade afdelingen i går).

I Special Edition?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Brian Nielsen

Dato : 14-01-03 18:42

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk> skrev i en meddelelse

> I Special Edition?

Jeg tror kun det var GoldenEye og Tomorrow Never Dies som nåede at udkomme i
Danmark som ikke-special editions. Begge kan nu fås i Speciel Editions, men
pas på med GoldenEye, da den er identisk med den engelske, og derfor er
censureret med 6 sekunder.

/Brian

Fra : Stig Holmberg

Dato : 14-01-03 23:01

"Morten Bowman Hansen" <morten@NOSPAMbowman.dk>

> I Special Edition?
>
> Morten
> morten@bowman.dk

Ja, alle i Special Edition (mange extras og dk cover tekst) med undtagelse
af "Never Say Never Again", der jo ikke er en "rigtig" bond film.

/Stig

Fra : Tenzel Kim

Dato : 15-01-03 01:00

Stig Holmberg wrote:

> Ja, alle i Special Edition (mange extras og dk cover tekst) med undtagelse
> af "Never Say Never Again", der jo ikke er en "rigtig" bond film.

Men alligevel er den en bedre Bond-film end nogle af dem der er
"rigtige" Bond film :)

enz.

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 15-01-03 12:57

On Wed, 15 Jan 2003 00:59:54 +0100, Tenzel Kim
<tenzel_kim@hotmail.com> wrote:

>Men alligevel er den en bedre Bond-film end nogle af dem der er
>"rigtige" Bond film :)

What!? Den er da så ringe som nogen - film! Jeg så den én gang og
ville ikkel lægge øjne til den igen. Bare lige imho.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Dan

Dato : 15-01-03 16:54

> What!? Den er da så ringe som nogen - film! Jeg så den én gang og
> ville ikkel lægge øjne til den igen. Bare lige imho.

Den er sgu' da go'!
Og, der er i hvert fald mange JB-film med Roger More, der er ufattelig dårlig!

Se bare "Octopussy" - her er det da for alvor gået hen og blevet en komedie, end en thriller/action.
Altså, når først han siger "Sit" til en vild tiger, hyler op som Tarzan, mens han svinger i lianerne, eller der spilles temaet fra "Superman" når han bryder ud af indespæringer, og ufatteligt mange andre latterlige ting i den film, så er jeg stået af!

Med Roger More gik filmene fra at være hårdkogte agentfilm, til at blive grinagtige levemands-komedier!
"Never Say Never Again" var derimod utroligt velspillet, og godt sat op - den holdte sgu'!

mvh
Dan

Fra : Heine Christensen

Dato : 14-01-03 16:43

Apdvd har den til 2375,00 kr.
Ved ikke om det er med danske undertkster
http://www.apdvd.dk/shop/

Mvh
Heine Christensen