NOLOFON!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-01-03 17:13

Hej NG!

Må bare lige af med min frustration over at høre dette:

"Pga. tekniske problemer kan vi desværre ikke servicere dig i øjeblikket -
Prøv igen senere"

-- når man ringer til deres kundeservice!

ØV hvor er det RINGE!

Lasse

Fra : Jean

Dato : 13-01-03 19:52

Lasse Rønlev skrev:
> "Pga. tekniske problemer kan vi desværre ikke servicere dig i øjeblikket -
> Prøv igen senere"
>
> -- når man ringer til deres kundeservice!

Hva' ka' jeg sige... Skift til Telmore...
De har Danmarks bedste kundeservice...

Mvh Jean (en tilfreds Telmore-kunde)

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 13-01-03 20:04

"Jean" <ask@me.dk> wrote in message

> Hva' ka' jeg sige... Skift til Telmore...
> De har Danmarks bedste kundeservice...

Måske fordi man aldrig har brug for kundeservice??

Jeg har vist kun ringet 2 gange, uden ventetid.. Men Telmore har jo ikke et
bredt udvalg af produkter.. Så er det jo også nemmere at holde styr på det
hele.... Det fungere jo bare, intet andet... Så har man jo heller ikke brug
for kundeservice... Hos de store selskaber, er der jo flere hundrede
finesser man kan vælge til sit abonnement, at der jo helt sikkert vil opstå
flere problemer....

Jeg ringede også til sonofon tidligere, angående FWA.. og der var deres
telefonsystem også defekt... Men ved at prøve et par gange, virkede det..
Men det virkede kun på gratisnummeret ikke på 72 nummeret, så vidt jeg
husker

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 13-01-03 20:16

Jep og så er de vist de eneste der holder deres email --> sms gateway åben
gratis! - STORT PLUS, blandt mange andre - Bare ikke lige deres
telefonsystem for tiden!

Lasse

PS: Heh! Telmore!! Tsk tsk! De HAR ikke engang kundeservice...!

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-01-03 21:54

> Jep og så er de vist de eneste der holder deres email --> sms gateway åben
> gratis!

Ikke de eneste - Telia gør også.

--
Michael
Send GRATIS SMS til alle danske og udenlandske mobiltelefoner

Fra : Jean

Dato : 14-01-03 18:45

Lasse Rønlev skrev:
> PS: Heh! Telmore!! Tsk tsk! De HAR ikke engang kundeservice...!

Du ved tydeligt vis ikke, hvad du snakker om...:
http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4306&sid=1

Mvh Jean

--
Vil du vinde rejser, dyre mobiltelefoner, tjene penge...,
så prøv Wanna-save.com! (dansk side)

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-01-03 21:23

"Jean" <ask@me.dk> wrote in

> Du ved tydeligt vis ikke, hvad du snakker om...:
> http://www.dk.mobil.nu/nyheter/visa.asp?id=4306&sid=1

Tror det var en joke med pointen "Telmore er så gode at der ikke er
*brug* for kundeservice" :)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk ::...

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-01-03 04:21

"Lasse Rønlev" <r@fjerndette.pc.dk> wrote in message
> Jep og så er de vist de eneste der holder deres email --> sms gateway åben
> gratis! - STORT PLUS, blandt mange andre - Bare ikke lige deres
> telefonsystem for tiden!

Hvad for noget!!! Det var een af de første der blev lukket sammen med TDCs

> PS: Heh! Telmore!! Tsk tsk! De HAR ikke engang kundeservice...!

Uvidenhed er ikke en dyd. Telmore er f.eks. netop blevet kåret til at have
den bedste kundeservice af dem alle.
Næh problemet er jo netop at det i 99% ikke er nødvendigt at ringe til dem.
Tingene fungere bare så godt at det ikke er nødvendigt at ringe til dem.
Men du kan jo selv prøve de har telefon 70 89 21 00

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 15-01-03 18:41

> Hvad for noget!!! Det var een af de første der blev lukket sammen med TDCs

Nix, den har aldrig været lukket - Var ret ofte langsom dengang alle andre
også havde det, men nu virker det upåklageligt. De kommer PRÆCIS ligeså
hurtigt som en almindelig SMS.... ALTID! Ganske gratis! Det er
lækkert...

Hvad der ellers bliver sagt om Sonofon rent teknisk kender jeg slet ikke
noget til. Jeg er storforbruger, og har haft rigtigt mange af deres
abbonnementer, alle forskellige mobilsvar, diverse tilægsydelser som data,
GPRS, opkaldsspecifikation osv osv... Alt sammen har virket upåklageligt i
de... tja... 5 år jeg har brugt dem...

Det eneste jeg klagede over var deres kundeservice telefon der burde være
bedre!

Mvh
Lasse

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-01-03 04:17

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
> "Jean" <ask@me.dk> wrote in message

> Måske fordi man aldrig har brug for kundeservice??

Ihvertfald ikke hos Telmore

> [...]
et
> bredt udvalg af produkter.. Så er det jo også nemmere at holde styr på det

Eller også bruger TDC / Telmore bare noget væsentligere bedre teknik.
Det er jo bestemt ikke første gang der har været problemer med Sonofuck

> Det fungere jo bare, intet andet...

Ja bedre kvalitet koster lidt flere penge men holder som regel også bedre.
Bedre uddandelse af personale og teknikkere holder også ventetiden nede på
et minimum.

>Hos de store selskaber, er der jo flere hundrede
> finesser man kan vælge til sit abonnement, at der jo helt sikkert vil
opstå
> flere problemer....

Vås. TDC har f.eks. flere finesser end Sonofuck og ikke tilnærmelsesvis så
mange tekniske nedbrud og problemer.
Det er et spørgsmål om (som jeg skrev før) Bedre teknik og dygtigere
medarbejdere.

> [...]
> telefonsystem også defekt... Men ved at prøve et par gange, virkede det..
> Men det virkede kun på gratisnummeret ikke på 72 nummeret, så vidt jeg

Lortesystem. Var aldrig gået hos TDC / Telmore. Der ville det allerede havde
været kasseret længe før det overhovedet var blevet købt.

Steven.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-01-03 04:10

"Jean" <ask@me.dk> wrote in message
> Lasse Rønlev skrev:

> Hva' ka' jeg sige... Skift til Telmore...
> De har Danmarks bedste kundeservice...

Ja. Det er også mit indtryk.

> Mvh Jean (en tilfreds Telmore-kunde)

Velkommen i klubben.

Steven.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-01-03 04:09

> [...]
>
> Må bare lige af med min frustration over at høre dette:
>
> "Pga. tekniske problemer kan vi desværre ikke servicere dig i øjeblikket -

Tja. Hvorfor tror du at andre (mig selv f.eks.) flygtede fra dem.
Rigtigt. Alle deres tekniske problemer er til at brække sig over. Jeg har
kun alt for tit oplevet det på min egen krop.
Der var ALTID eet eller andet galt. Typisk kunne jeg f.eks. ikke sende
beskeder da det ret ofte var problemer med deres
skide SMS-central. Sådan noget finder jeg mig personligt ikke i.
Jeg har aldrigt betalt så meget for så lidt.

> -- når man ringer til deres kundeservice!

Ja kunde(service) det kalder de det virkelig.
Det har sq ikke meget med service at gøre.

> ØV hvor er det RINGE!

Ja. Det er ALT ALT for dårligt

Steven.