"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:A4EU9.35058$Hl6.3975260@news010.worldonline.dk...
> "Jean" <ask@me.dk> wrote in message
> news:3e230ad6$0$189$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> > Hva' ka' jeg sige... Skift til Telmore...
> > De har Danmarks bedste kundeservice...
> >
>
> Måske fordi man aldrig har brug for kundeservice??
Ihvertfald ikke hos Telmore
> Jeg har vist kun ringet 2 gange, uden ventetid.. Men Telmore har jo ikke
et
> bredt udvalg af produkter.. Så er det jo også nemmere at holde styr på det
> hele....
Eller også bruger TDC / Telmore bare noget væsentligere bedre teknik.
Det er jo bestemt ikke første gang der har været problemer med Sonofuck
> Det fungere jo bare, intet andet...
Ja bedre kvalitet koster lidt flere penge men holder som regel også bedre.
Bedre uddandelse af personale og teknikkere holder også ventetiden nede på
et minimum.
>Hos de store selskaber, er der jo flere hundrede
> finesser man kan vælge til sit abonnement, at der jo helt sikkert vil
opstå
> flere problemer....
Vås. TDC har f.eks. flere finesser end Sonofuck og ikke tilnærmelsesvis så
mange tekniske nedbrud og problemer.
Det er et spørgsmål om (som jeg skrev før) Bedre teknik og dygtigere
medarbejdere.
> Jeg ringede også til sonofon tidligere, angående FWA.. og der var deres
> telefonsystem også defekt... Men ved at prøve et par gange, virkede det..
> Men det virkede kun på gratisnummeret ikke på 72 nummeret, så vidt jeg
> husker
Lortesystem. Var aldrig gået hos TDC / Telmore. Der ville det allerede havde
været kasseret længe før det overhovedet var blevet købt.
Steven.
--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.