reload eller refreash ...
Fra : Axel Eystein Jensen

Dato : 13-01-03 17:01

Jeg har noget php som henter info fra en gameserver, men hvordan får jeg
denne information updatet løbende?

Skal jeg reloade/refreashe siden hele tiden eller hva?'

Kan det gøres med php?
--
Mvh.
Axel

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 13-01-03 17:05

Du skriver følgende øverst i din html kode:

<head>
</head>

Her betyder "5" at siden skal hentes igen efter 5 sekunder.

Hilsen,

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Morten Trab

Dato : 14-01-03 14:44

"Lars Dybdahl" <lars@dybdahl.dk> skrev i en meddelelse

> <head>
> </head>

Eller flg. i PHP-koden hvis han hellere vil det (husk at sætte den øverst på
siden der skal reloades):

header("refresh: 5");

Hvor 5 også i dette tilfælde betyder at den skal refreshe hvert 5. sekund...

--
Morten Trab - http://www.blackchart.dk
Ved mail, fjern da REMOVE i adressen, men send kun en mail til mig hvis jeg

http://modeltog.blackchart.dk - Følg med i opbygningen af min modelbane