Skærme
Fijala 3554
pc på tv
Fra : René

Dato : 13-01-03 16:42

Jeg har lige købt et stik til min pc så jeg kan få pc´en ud på fjernsynet
Men der er nogen der kan have både pc skærmen og tv skærmen kørene, hvordan
gør man det?
Og der er nogen der kan stille på bredden af tv´et, det er ligesom at der
mangler noget i både højrer og venstrer side

--
Med Venlig Hilsen
René

Fra : Madsen

Dato : 13-01-03 16:59

René skrev:

> Men der er nogen der kan have både pc skærmen og tv skærmen
> kørene, hvordan gør man det?

Med et grafikkort som kan vise et billede på monitor og tv samtidig,
så det afhænger af grafikkortet.

> Og der er nogen der kan stille på bredden af tv´et, det er ligesom
> at der mangler noget i både højrer og venstrer side

Det er også afhængig af grafikkortet, så du har nok større chance
for at få et brugbart svar i <news:dk.edb.hardware.grafikkort>.
Hvis du samtidig nævner hvilket grafikkort du har, er chancen for
hjælp endnu større.

Madsen.

Fra : René

Dato : 13-01-03 17:04

> [...]
> for at få et brugbart svar i <news:dk.edb.hardware.grafikkort>.
> Hvis du samtidig nævner hvilket grafikkort du har, er chancen for

Det prøver jeg sku lige du:)

Tak for svaret

René

Fra : MP Jakobsen

Dato : 13-01-03 17:53

Jeg tror man kan uanset grafikkort, hvis man har WinXP eller Me (det er bare
meget begrænset med funktioner, og relativt svært at sætte op). Jeg
foretrækker at kører mit fjernsyn over nVidias n-view, det vil altså sige at
jeg har Windows egen funktion deaktiveret. Jeg har selv et GeForce2 kort med
TV-out.
MP

> Med et grafikkort som kan vise et billede på monitor og tv samtidig,
> så det afhænger af grafikkortet.
..