stjålet
Fra : Gaby

Dato : 13-01-03 15:06

28783266 han har stjålet min kærste han savner en dame er der ikke en der
vil ringe ham op og komm sammen med ham han er ledig har 2 børn

Fra : Fischer

Dato : 13-01-03 15:21

> 28783266 han har stjålet min kærste

Hvis han virkelig har stjålet hende, så meld det til politiet. Tyveri af
personer hedder i øvrigt kidnapning.
Hvis hun blot har valgt ham frem for dig, så er det IKKE tyveri.

> han savner en dame

Har han ikke nok i din kæreste?
Så er han godt nok en gris!

> er der ikke en der vil ringe ham op og komm sammen
> med ham han er ledig har 2 børn

Jeg kender da nogle single-piger, men du skal nok komme med lidt flere
oplysninger (indkomst, udseende o.s.v.).

*Fischer
OBS: Hvis nogen vil sende mig en mail, så fjern årstallet i adressen.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 14-01-03 16:33

"Gaby" <dsl59572a@post.cybercity.dk> wrote in message
> 28783266 han har stjålet min kærste han savner en dame er der ikke en der
> vil ringe ham op og komm sammen med ham han er ledig har 2 børn

Hm, jeg troede ikke news:dk.teknik.telefoni.mobil fungerede som
kontaktbureau?

/La Cour

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 15-01-03 04:23

"Gaby" <dsl59572a@post.cybercity.dk> wrote in message
> 28783266 han har stjålet min kærste han savner en dame er der ikke en der
> vil ringe ham op og komm sammen med ham han er ledig har 2 børn

FUT til dk.snak

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Kent

Dato : 15-01-03 23:13

hehe send ham da en smsbomb!!
kan jo virke irreterende