Slægtsforsker: Mads Michael Pedersen
Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 13-01-03 14:56

Jeg søger kontakt med en slægtsforsker ved navn: Mads Michael
Pedersen, muligvis på Holstebro-kanten. Vi havde kontakt for et par år
siden og udvekslede en del data.

Dem har jeg arbejdet videre med, og har nu pludselig opdaget, at vi
vistnok har fælles tip-2-oldeforældre. Men nu virker hans mailadresse
hos Bang & Olufsen ikke længere
--
Lars Jørgen Helbo <lars@helbo.org>
http://www.helbo.org

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-01-03 16:24

Mon, 13 Jan 2003 14:56:20 +0100, skrev Lars Jørgen Helbo:

> [...]
>
>Dem har jeg arbejdet videre med, og har nu pludselig opdaget, at vi
>vistnok har fælles tip-2-oldeforældre. Men nu virker hans mailadresse

www.epost.dk giver kun en mand af det navn og da manden bor i
Holstebro, er det sikkert ham:

Mads Michael Pedersen
Ellehammersvej 118
7500 Holstebro
mads-michael.pedersen@mail.tele.dk

Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Kurt Hansen

Dato : 13-01-03 17:00

Mon, 13 Jan 2003 16:23:56 +0100, skrev Kurt Hansen:

>www.epost.dk giver kun en mand af det navn og da manden bor i
> [...]

Øv, tastefejl. Skal være:

Fra : Lars Jørgen Helbo

Dato : 13-01-03 17:16