MS Windows
briani 27239
Importere gamle meddelelser ind i Outlook ~
Fra : OZ

Dato : 13-01-03 12:03

Hej NG

Jeg har lavet et nyt OS og i den forbindelse tog jeg en kopi af mine
meddelelser fra min gamle Outlook, problemet er nu at jeg ikke syntes at
kunne importere dem igen.... Den har lavet en backup.pst fil, som jeg ikke
kan importere til Outlook Express, normalt er det vel også en Outlook 2000
backup fil eller??

Hvad kan jeg gøre for at importere backup.pst ind i min Outlook Express 6???

På forhånd tak..

OZ

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 13-01-03 12:30

"OZ" <no_spam_gonzo@strike-team.com> skrev :

>Hvad kan jeg gøre for at importere backup.pst ind i min Outlook Express 6?

*.pst stammer da vidst fra Outlook, om den kan importeres i OE
ved jeg ikke, men det er der sikkert nogen der gør i OE-gruppen,
se min signatur.

Så stil spørgsmålet der.

med venlig hilsen
Knud
--
Bruger du Outlook Express?
Så er der gode råd at hente i
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : OZ

Dato : 13-01-03 14:58

"Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev:

> *.pst stammer da vidst fra Outlook, om den kan importeres i OE
> ved jeg ikke, men det er der sikkert nogen der gør i OE-gruppen,
> se min signatur.

Tak for tippet, vil straks stille om dertil =)

Oz

Fra : kennybear

Dato : 13-01-03 15:35

Du skal importere dine Outlook meddelelser igennem Outlook Express'
import guide, som findes under menuen 'Filer' i den guide skal du bare
vælge Outlook så skulle resten gå helt af sig selv.

Kenneth

http://www.kandu.dk/