PHP/MySQL-haj! Er det dig?
Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 13-01-03 11:34

Med fare for måske at være OT, prøver jeg alligevel her i grupperne!

Jeg har en konkret opgave, med programmering af en lidt speciel "web-shop
lignende" løsning.
Opgaven er fortrolig, så det fordrer at vi tales ved pr. tlf. eller evt.
mail.

Så hvis der er et par stykker der sidder og mangler en god opgave, så er den
her.
Der er selvfølgelig tale om betalt arbejde!

Smid en mail til mig, hvis det er noget for dig/jer.
mailto://heretogo@email.com

Gerne med et tlf-nr.

Som med alt andet i denne verden, haster det selvfølgelig

Mvh.
Steffen

Fra : Michael

Dato : 13-01-03 12:41

"Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote in message
> Med fare for måske at være OT, prøver jeg alligevel her i grupperne!

Du er off-topic, men nok ligeglad vil jeg tro :((

Hvis alle havde den holdning ville usenet være ubrugeligt.

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 13-01-03 15:16

"Michael" <maskinen2000@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote in message
>
> Du er off-topic, men nok ligeglad vil jeg tro :((
>
> Hvis alle havde den holdning ville usenet være ubrugeligt.

Nu er det ikke min generelle holdning, men i denne situation er jeg
ligeglad, ja.

Jeg tror dog ikke usenet er ubrugeligt, bare fordi et par tumper som jeg
ikke gider læse fundatser, og andet spændende...

Sorry,
Steffen

NB. Der bliver ikke fulgt op på den debat fra min side!
Over and out.

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 13-01-03 15:35

"Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> writes:

> Nu er det ikke min generelle holdning, men i denne situation er jeg
> ligeglad, ja.

Du kunne nu godt have brugt news:dk.opslag.stillinger i stedet.

Så derfor:

*PLONK*

--
Jacob - www.bunk.cc
excessive collisions & not enough packet ambulances

Fra : Michael

Dato : 13-01-03 12:42

"Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote in message
> Med fare for måske at være OT, prøver jeg alligevel her i grupperne!

Så du kan jo bare cancel dit indlæg

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 13-01-03 23:41

> "Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote in message
>
> Så du kan jo bare cancel dit indlæg

Go plan...
Hvod'n gør jeg det?

Fra : Kim Emax

Dato : 14-01-03 10:22

"Steffen Fog Sørensen" <steffen@---nospam---skydive.dk> wrote

> Hvod'n gør jeg det?

stå på den meddelse, du vil slette. vælg message (besked?) -> cancel message
(slet besked)

--
Kim Emax

Fra : Steffen Fog Sørensen

Dato : 14-01-03 10:24

"Kim Emax" <news@remove-emax.dk> skrev i en meddelelse
> "Steffen Fog Sørensen" <steffen@---nospam---skydive.dk> wrote

> stå på den meddelse, du vil slette. vælg message (besked?) -> cancel
message
> (slet besked)

Ja det troede jeg også...
Men den mulighed er ikke til stede ( fadeout )

/ Steffen

Fra : Kim Emax

Dato : 14-01-03 10:39

"Steffen Fog Sørensen" <heretogo@email.com> wrote

> Ja det troede jeg også...
> Men den mulighed er ikke til stede ( fadeout )

Sidder du på samme newsklient? Ellers kan det måske skyldes at der er svaret
på din posting. Jeg må indrømme at jeg ikke kender de nærmere regler i OE
for, hvornår man må slette en posting og hvornår man ikke må Anyway, vi
er vist langt fra gruppens område, så slut herfra.

--
Kim Emax