[DVD] Twin Peaks 1st season
Fra : Mikkel Selsøe Sørens~

Dato : 13-01-03 11:25

Hej

Jeg står og skal købe Twin Peaks: First Season og vakler mellem at købe
R1-versionen, som har DTS, men er dyrere og mangler piloten eller
R2-versionen som ikke har DTS, er billigere og har piloten.

Jeg har hørt at DTS-sporet på R1-versionen skulle være RET godt. Men er det
så godt at jeg burde bruge de mange penge ekstra på R1-versionen?

Er der i øvrigt nogen der ved hvornår sæson 2 kommer??

Mikkel Selsøe Sørensen

Fra : Jeppe

Dato : 13-01-03 11:51

"Mikkel Selsøe Sørensen" <spandikl@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg står og skal købe Twin Peaks: First Season

Jeg valgte R2 pga. piloten og de danske undertekster. Ville dog meget gerne
have haft DTS.

Mvh
Jeppe

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 13-01-03 11:54

> Jeg står og skal købe Twin Peaks: First Season og vakler mellem at købe
> R1-versionen, som har DTS, men er dyrere og mangler piloten eller
> R2-versionen som ikke har DTS, er billigere og har piloten.

R1 er rent faktisk een krone BILLIGERE end R2-versionen (i hvert fal i
Laserdisken)
http://www.laserdisken.dk/html/search.dna?DO=sogvare&titel=9977005731243434&
sogfelt=twin%20peaks

Jeg har dog selv købt R2-versionen og er yderst tilfreds..... (især pga
piloten)

> Er der i øvrigt nogen der ved hvornår sæson 2 kommer??
Desværre......

Mvh Leo

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 13-01-03 13:29

> [...]
> R1-versionen, som har DTS, men er dyrere og mangler piloten eller
> R2-versionen som ikke har DTS, er billigere og har piloten.

Jeg kan se at du går op i prisen, så dette her forslag er måske ikke det
bedste for dig. Men, Køb region 1 versionen og køb piloten ved siden af
Merpris: 199kr Det er mit valg ihvertfalde.

> Jeg har hørt at DTS-sporet på R1-versionen skulle være RET godt. Men er
det
> så godt at jeg burde bruge de mange penge ekstra på R1-versionen?

Der er ingen prisforskel på de 2 versioner.

> Er der i øvrigt nogen der ved hvornår sæson 2 kommer??

Desværre...

VH
Peter Tønnesen

Fra : Kasper Bang

Dato : 13-01-03 13:57

"Mikkel Selsøe Sørensen" wrote:
> Er der i øvrigt nogen der ved hvornår sæson 2 kommer??

I David Lynch-NG'en forlyder det, at den kommer i november, 2003, på R2.
Jeg har desværre ikke mere nøjagtige oplysninger.

Og så er der i øvrigt godt nyt ang. Wild At Heart, som står for mig som
en af Lynchs absolut bedste film:
http://www.bbc.co.uk/films/2003/01/02/dvd_year_preview_2003_article.shtml

MVH/Kasper