Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
s30 vs. ixus v3
Fra : Thomas

Dato : 13-01-03 11:02

Hej NG

Jeg ville hører om der var nogen der havde nogen råd om hvilket af
kameraerne Canon powershot s30 og Canon ixus v3, der er bedste og måske mere
specifikt hvorfor s30 er dyrere end ixus v3? Jeg har ikke kunne finde nogen
anmeldelse på dpreview.com af nogle af modellerne. S30 er på tilbud til 4699
i Merlin idag...
--
Med Venlig Hilsen
Thomas Jansson

Fra : Henrik Weigelt

Dato : 13-01-03 13:16

"Thomas" <tjansson80@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
nogen
> anmeldelse på dpreview.com af nogle af modellerne. S30 er på tilbud til

Den største forskel er at Powershot s30 har 3X zoom, hvor IxusV3 har 2X. Til
gengæld er IxusV3 lidt mindre. Jeg ville selv vælge et IxusV3 (har et V2
nu). Du kan læse lidt mere her:

IxusV3 (S230)
http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/s230.html
http://www.digit.no/Tester/canon_ixus_v3/ixus_v3_intro.htm