MS Windows
briani 27239
batteri ikon i windows 2000
Fra : PS

Dato : 13-01-03 10:33

Hvordan kan man få aktiveret det lille batteri ikon, i processlinien,
sådan at man kan se hvormange procent der er tilbage af ens batter
levetid ?

Og kan man evt installere et program til det, for det lader ikke til
at windows egen strømstyring kan gøre det ?

På forhånd tak PS

Fra : Niels Skov

Dato : 13-01-03 12:45

I windows xp gøres det ved at vælge 'Power options' i kontrolpanelet.
Derefter vælges 'advanced', og under dette sættes et 'v' i 'always show icon
on taskbar'. Så vidt jeg husker ligner dette den fremgangsmåde der skal
benyttes i win2000.

Fra : PS

Dato : 14-01-03 00:24

"Niels Skov" <n_skov@hotmail.com> wrote in message news:<3e22a6bf$0$228$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> [...]
> on taskbar'. Så vidt jeg husker ligner dette den fremgangsmåde der skal

Det er også det jeg har gjort, desværre uden held, det eneste ikon jeg
kan se er ledningen som indikere, at bærbaren køre på AC-adaptor!!!!
Den kan ikke finde ud af hvornår adaptoren er slået til eller fra!!!
Er der nogen som ved hvordan man ellers for den til at vise ikonet ?

Fra : Jens

Dato : 15-01-03 09:43

"PS" <salskov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Den kan ikke finde ud af hvornår adaptoren er slået til eller fra!!!
> Er der nogen som ved hvordan man ellers for den til at vise ikonet ?

Har du frotalt w2k at det er en bærbar du sidder ved ?

mvh Jens

Fra : PS

Dato : 18-01-03 10:44

"Jens" <mkg2@jellingnet.dk> wrote in message news:<b036tk$hpa$1@news.net.uni-c.dk>...
> "PS" <salskov@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> icon

> Har du frotalt w2k at det er en bærbar du sidder ved ?

Ja men det ændre intet... jeg har lagt mærke til at UPS tjenesten ikke
køre, men hvordan får jeg den til det ?

Fra : Jens

Dato : 18-01-03 12:07

> Ja men det ændre intet... jeg har lagt mærke til at UPS tjenesten ikke
> køre, men hvordan får jeg den til det ?

Hontrolpanel/administration/tjenester/Upsservice-egenskaber, sæt den på
automatisk og genstart, kontroler derefter at den kører.

mvh Jens