Sort Sol + eyeQ
Fra : / / dentro / /

Dato : 13-01-03 00:41

== Sort Sol ==
Er det en stavefejl at Sort Sols nyeste plade hedder 'Best Off...'. Skulle
den ikke hedde 'Best Of..."? Det er da lidt af en dummert at lave som
coverdesigner, hehe...

== EyeQ ==
http://www.eye.net/
Kan I kende logoet? Det er ret meget magen til eyeQ's gamle logo, som jeg
egentlig troede var deres permanente logo. Men efter de har udgivet deres
nye plade, har de lavet typografien på deres navn om.

/ / dentro / /

Fra : Troels

Dato : 13-01-03 09:52

> == Sort Sol ==
> Er det en stavefejl at Sort Sols nyeste plade hedder 'Best Off...'. Skulle
> den ikke hedde 'Best Of..."? Det er da lidt af en dummert at lave som
> coverdesigner, hehe...

Jeg tror det er en joke. Det mener jeg jeg læste et eller andet sted.

/Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 13-01-03 12:59

En gut der kalder sig "/ / dentro / /" skrev:

>Det er da lidt af en dummert at lave som coverdesigner, hehe...

Eller også er det en joke - og jeg tror nu ikke det er
coverdesignerens valg.

Venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - låsesmeden til din mobiltelefon

Fra : Jørgen Jacobsen

Dato : 13-01-03 19:53

Of og off er engelske ord der ofte bliver taget fejl af. Jeg kan huske fra en ferie på Samos, en græsk ø, hvor en lille taverna ude på landet reklamerede med at den lå: "500 m of the main road" istedet for "500 m off the main road" og det giver jo en forskel!

Jørgen