Hjælp en despera 80'er nostalgiker !!
Fra : hhhhmmmmmmm

Dato : 09-03-01 10:44

Jeg leder desperat efter tiltlen og kunstneren på et nummer fra
midt/sen firserne.
Det handler om en sang med Depeche mode agtig stil (jeg troede rent
faktisk det var dem) og inde i sangen (omkvæd ?) lyder en linje som
denne :

"when i sometimes close my eyes,
my mind starts spinning around"

Det er godtnok ikke meget at gå på, men jeg satser på at nogle af de
musikkyndige kunne hjælpe mig ud.

....Kom lige i tanke om at den godt kunne hedde et eller andet med
"..mothers.." eller "..sons.." (men det er kun en meget svag
erindring så måske er den forkert)

På forhånd tak

-Morten

Fra : Nitz

Dato : 09-03-01 19:39

"Love is a shield,
to hide behind,
love is a field
to grow inside,
and when I sometimes close my eyes
my mind starts spinning round.
Love is a baby
in a mother's arms,
love is your breath
which makes me warm,
and when I sometimes close my eyes,
my mind starts spinning round."

Den er da let nok!!!
Det er jo Camouflage med nummeret Love Is A Shield, fra albummet Methods Of
Silence fra 1989.
http://www.swanky.com/camouflage/

MVH
Nitz