Sonofon-igen
Fra : Georg

Dato : 12-01-03 22:19

Jeg har lige en kommentar vedr. lydkvaliteten på Sonofons sonomemo. Lyden er
mudret, nærmest somom der sker en overkomprimering. Prøv engang selv, at
sammenligne voicemail kvaliteten fra Sonofon med en af de øvrige selskabers.
Og ja, jeg har forsøgt at gøre Sonofon opmærksom på problemet (om det er et
problem kan jo diskuteres) men de nægter kategorisk at tage mig seriøs. Lidt
ligesom når jeg har skrevet og ringet utallige gange, for at få dem til at
indse, at de IKKE har den bedste dækning. Igen og igen får jeg en sludder
for en sladder, og derfor har jeg endeligt besluttet at forlade selskabet
for at flytte hovedparten af trafikken til TDC Mobil. De har dækningen,
samme minutpriser og døgnbetjent kundeservice. Hvad kan man forlange mere?!

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 13-01-03 02:59

"Georg" <linesnuden@yahoo.com> wrote in message
> [...]
> mudret, nærmest somom der sker en overkomprimering. Prøv engang selv, at
> sammenligne voicemail kvaliteten fra Sonofon med en af de øvrige

Ganske korrekt. Meget irriterende.

> Og ja, jeg har forsøgt at gøre Sonofon opmærksom på problemet (om det er
et
> problem kan jo diskuteres) men de nægter kategorisk at tage mig seriøs.

Deres kundeservice (ja det kalder de det ihvertfald) er en flok tekniske
ignoranter der
kun øsker at tjene penge.

> Lidt ligesom når jeg har skrevet og ringet utallige gange, for at få dem
til at
> indse, at de IKKE har den bedste dækning.

Ganske korrekt. Dækning er for Sonofon en by i Rusland og kan vel nærmest
karakteriseres som
et godt stykke under middel til ikke eksisterende vil jeg tro.

>Igen og igen får jeg en sludder for en sladder

Ja. De er nogle tumper. Tænker også her på hvor mange gange jeg har stået
med håret i postkassen den gang jeg var på deres net
og skulle sende en SMS. Rigtigt mange gange nægtede deres net simpelthen at
arbejde sammen med mig. Så var der
lige eet eller andet der ikke fungeret eller hovsa vores SMS-central er gået
ned her til morgen og... DET SKAL KRAFTEDEME BARE VIRKE NÅR JEG BETALER
PENGE I DYRE DOMME FOR JERES LORT!!!

> og derfor har jeg endeligt besluttet at forlade selskabet

Du er et MEGET fornuftigt menneske!!!

> for at flytte hovedparten af trafikken til TDC Mobil. De har dækningen,

Meget meget fornuftigt og endnu mere korrekt.
Men jeg kan også varmt anbefale Telmore. De bruger TDCs net og derved får
man TDCs dækning
til en yderst fornuftig pris og betaler intet abbonement.

Gør mig en tjeneste at kigge i det mindste på www.telmore.dk du falder ned
af stolen. Hvis man vælger TDC frem for Telmore så
er det udelukkende fordi at man har for mange penge for du får ALT hvad du
også får hos TDC bare til en meget bedre pris.

Steven.

--
Fjern 1977 fra mailadresse hvis du vil sende mail til mig
Remove 1977 from the mailadress if you wish to send me mail directly.

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 13-01-03 15:58

"Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote in message

> [...]

hvad du
> også får hos TDC bare til en meget bedre pris.

Mnjaaah, ikke helt.. Du har f.x. slet ikke mulighed for at tegne GPRS
abonnement ved Telmore.. (det er dog på vej, siger de..)

MVH Kenneth Egholm - ellers tilfreds med Telmore

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 14-01-03 04:48

"Kenneth Egholm" <kenneth@FJERNDETTEegholm.org> wrote in message
> "Steven Nybo Andersen" <steven1977@privat.dk> wrote in message

> Mnjaaah, ikke helt.. Du har f.x. slet ikke mulighed for at tegne GPRS
> abonnement ved Telmore.. (det er dog på vej, siger de..)

Det er der jo snart. Det er TDC der igen er sløve med at give
serviceproviderne muligheden for GPRS.
Det var præcist den samme modvilje vi så da der i starten var store
problemer med porteringen af numre.
Jeg tror at de trækker pinen ud bevidst fordi de er bange for at miste
kunder som de ellers selv kan få glæde af men de skal tage grundigt fejl.

GPRS er ikke i sig selv nok til at jeg ville forlade Telmore og navnligt når
jeg i forvejen ved hvorfor TDC gør som de gør.
I starten med porteringsproblemerne var mange mennesker sure på Telmore
p.g.a. at deres nummer blev flyttet forkert eller ikke virkede.
Det skadede Telmore og det var PRÆCIST hvad TDC var ude på. Så bare vent.
GPRS hos Telmore er meget snart en realitet.

Venligst: Steven.