Grafisk fejl i NFS
Fra : N9

Dato : 12-01-03 22:20

Hej

Hvorfor laver NFS det på min skærm???
Se venligst 3e21dabd$0$24671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
Eller under news:dk.binaer med overskrift "Pursuit billede"

Computer info:

P4 1,5 ghz
768 sdram
32 mb ati 128 pro grafikkort (er det nok) ????
Spilles på en 17" TFT Orin giver et god billede.

Mange tak på forhånd

N9

Fra : Martin K

Dato : 12-01-03 22:29

N9 wrote:
> Se venligst 3e21dabd$0$24671$ba624c82@nntp02.dk.telia.net
> Eller under news:dk.binaer med overskrift "Pursuit billede"

Nu er det nemmere

--
Martin K

Fra : N9

Dato : 12-01-03 22:31

takker

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-01-03 09:55

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> mumbled something in news:3e21de91$0$24706$ba624c82
@nntp02.dk.telia.net:

> takker
>

> "Martin K" <kirschmeyer@REMOVETHIShotmail.com> skrev i en meddelelse

hvilken driver bruger du til grafikkortet. Det ligner meget at det er der
fejlen ligger. Prøv at opdatere driveren og evt ominstallere spillet.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : N9

Dato : 13-01-03 10:40

Hej

Jeg har prøvet flere gang af om installere spillet, men har ikke prøvet med
driveren til grafikkortet, gøre det lige og giver en tilbage melding senere.

Takker

N9

Fra : N9

Dato : 13-01-03 11:16

Jrg har desværre ikke kunne finde en driver til det kort:

ATI rage 128 pro ultra AGP GL

Har prøvet hos ati.com og download driver til rage 128 pro, men kunne ikke
installere det, for den skriver at min kort ikke er komplitible med
driveren.
Er der en som kan hjlæpe??

takker

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-01-03 11:21

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> mumbled something in news:3e2291f0$0$24704
> [...]

ikke
> installere det, for den skriver at min kort ikke er komplitible med

hvilken maskine har du? HAr du evt prøvet hos producenten af maskinens
hjemmside ?

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : N9

Dato : 13-01-03 12:37

Det er dell, men har fundet en win xp ati installation og det virker nu
JUhhhuuuhhhh

Mange tak for hjælpen
Nu skal jeg ud og investere i en rat og pedal, kan i anbefale nogle?? skal
kunne køre i USB og billigst muligt, men må gerne kunne mærke rystelse i
rattet eller er det kun noglæe spil som kan gøre det??

Fra : Michael Petersen

Dato : 13-01-03 13:19

"N9" <nhiasy@stofanet.dk> mumbled something in news:3e22a4d0$0$1751$ba624c82
@nntp03.dk.telia.net:

> [...]
> kunne køre i USB og billigst muligt, men må gerne kunne mærke rystelse i
> rattet eller er det kun noglæe spil som kan gøre det??

Thrustmaster Force Feedback Ferrari racing wheel kan erhverves for rundt 800-
900 kroner og er rigtig godt. Min erfaring er dog at FF rat er lidt mere
upræcise end alm. racing wheels. Men det er smag og behag.

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my disc?

Fra : N9

Dato : 13-01-03 14:11

Hej

jeg har lige anskaffe mig en Logitech wingman formula GP
NFS kan ikke se den, men under controller kan jeg se at force feedback ikke
er aktiveret. Min spørgsmål er så skal det være en force feed back rat???
Eller er det mig som ikke lige forstår noget?? Jeg spiller meget sjælden og
der aner intet om det.

Fra : Snavox

Dato : 13-01-03 17:03

Hejsa.

> [...]
ikke
> er aktiveret. Min spørgsmål er så skal det være en force feed back rat???

Hent de nyeste drivere hos Logitech på nettet og installer dem - den CD, der
ligger i kasserne er som regel forældet, når produktet når frem til
slutkunden.

Men det er et fedt rat, og det virker i NFS, bare rolig.

Venlig hilsen

Poul

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-01-03 10:12

> [...]
> 768 sdram
> 32 mb ati 128 pro grafikkort (er det nok) ????
> Spilles på en 17" TFT Orin giver et god billede.

Jeg har prøvet spillet med mit gode gamle 32Mb Matrox G400 Max grafikkort,
og jeg får ikke nogen fejl med det, så RAM må man sige du har nok af.
Det kunne måske være en driver der trænger til at blive fornyet, ellers er
jeg på bar bund.

Kim Larsen