En Country sang+en Dansker!
Fra : Jan Andersen

Dato : 12-01-03 21:16

Jeg har et problem med to melodier,som jeg håber at der er nogen der kan
hjælpe
mig med.
Den første er en Country melodi fra ca. midt i 70èrne,
noget med en mand der synger " And she said...."
og en kvinde der synger " Stranger one of..." eller "stranger son of..."
Det er alt jeg kender til den, jo der skulle være lavet en dansk udgave af
den.
Det er ikke "Dolly Parton & Kenny Rogers"
Den anden er, hvem var det nu som lavede den danske udgave af
" Son of my Father "-" Smil lille pige" ,jeg mener det var en kvinde og at
det var i starten af 70èrne. På forhånd tak. Jan.

Fra : Ole Damgaard

Dato : 13-01-03 02:27

"Jan Andersen" <jpa@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Den anden er, hvem var det nu som lavede den danske udgave af
> " Son of my Father "-" Smil lille pige" ,jeg mener det var en kvinde og at
> det var i starten af 70èrne. På forhånd tak. Jan.

Det var Ulla Pia

Fra : Jan Andersen

Dato : 14-01-03 00:58

"Ole Damgaard" <odg@dr.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan Andersen" <jpa@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Det var Ulla Pia
>
> Tak til Ole. Den første er løst over google grupper,det var Johnny Duncan
med "stranger".